Η Eurotunnel, η οποία διαχειρίζεται τη Σήραγγα της Μάγχης, δήλωσε πως το προσωπικό της αντέδρασε γρήγορα, προκειμένου να βοηθήσει τους επιβάτες της Eurostar που παρέμειναν αποκλεισμένοι, όταν η κυκλοφορία διακόπηκε στις 18 Δεκεμβρίου και πως δεν είναι υπεύθυνοι για οποιεσδήποτε ελλείψεις στην επικοινωνία.

Κατηγόρησε επίσης το προσωπικό της Eurostar και τη βρετανική αστυνομία ότι συνέτειναν στην καθυστέρηση κατά την απομάκρυνση των επιβατών από τα τρένα, τα οποία σταμάτησαν τη λειτουργία τους τη νύκτα της 18ης προς 19η Δεκεμβρίου, όταν η συμπύκνωση από το χιόνι που έλιωνε προκάλεσε ζημιά στα ηλεκτρικά συστήματά τους.

Η δήλωση, στην οποία η εταιρεία αρνείται ότι έγινε οποιοδήποτε λάθος μέσα στο χάος, έρχεται πριν από τη διερεύνηση της κατάρρευσης του συστήματος, η οποία προκάλεσε παράπονα των επιβατών για έλλειψη ενημέρωσης και αιτήματα για εξηγήσεις από τον Γάλλο πρόεδρο Νicolas Sarkozy.

Η Eurostar, ιδιοκτήτες της οποίας είναι η γαλλική και η βελγική κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων, καθώς και η Βρετανία, ακύρωσαν όλες τις υπηρεσίες για τρεις ημέρες προκειμένου να βρουν τι πήγε λάθος και να διασφαλίσουν ότι τα τρένα θα κινηθούν με ασφάλεια.

Οι ακυρώσεις των δρομολογίων άφησαν στους σταθμούς χιλιάδες επιβάτες και προκάλεσαν ανησυχίες στους χρηματιστές για την επίδραση που ενδεχομένως θα είχαν στην “εικόνα” των σιδηροδρομικών υπηρεσιών της Μάγχης, αν και ο ίδιος ο όμιλος απέρριψε κάθε ισχυρισμό ότι ήταν δικό του λάθος.

Ανέφερε επίσης ότι τα κέντρα διαχείρισης κρίσεων που διαθέτει βρίσκονταν σε συνεχή επαφή με τα τρένα της Eurostar στη σήραγγα, απορρίπτοντας ισχυρισμούς ότι οι επικοινωνίες ανάμεσα στην εταιρία διαχείρισης της σήραγγας και το προσωπικό των τρένων ήταν ελλιπείς.