Πάνω από 2,7 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν την Κυριακή στις ΗΠΑ την πρώτη ταινία για την επιχείρηση που οδήγησε στον θάνατο του υπ’ αριθμόν ένα στόχου της αλ Κάιντα, Οσάμα μπιν Λάντεν, όπως ανακοίνωσε χθες το τηλεοπτικό δίκτυο National Geographic. Σε ανακοίνωσή του, το National Geographic αναφέρει ότι η ταινία ήταν το πρόγραμμά με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση για το κανάλι φέτος και ότι είναι στην έκτη θέση στη λίστα των προγραμμάτων με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία του.

Η αναγγελία, τον περασμένο μήνα, ότι το φιλμ «SEAL Team Six: The Raid on Osama bin Laden» θα προβαλλόταν για πρώτη φορά δύο ημέρες πριν από τις προεδρικές εκλογές της 6ης Νοεμβρίου, ήγειρε ερωτήματα. Το γεγονός ότι ο Χάρβεϊ Γουέινσταϊν, εκ των ισχυρότερων παραγωγών του Χόλιγουντ, ο οποίος είχε αναλάβει να συγκεντρώσει χρήματα για την προεκλογική εκστρατεία του Μπαράκ Ομπάμα, είναι ο διανομέας και ένας από τους διευθυντές παραγωγής της 90λεπτης αυτής ταινίας συνέβαλε τα μέγιστα στη διαφήμισή της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο σκηνοθέτης Τζον Στόκγουελ αρνήθηκε, ωστόσο, ότι η ταινία προβλήθηκε για λόγους προπαγάνδας και ότι στόχος του φιλμ ήταν να συσπειρώσει τους αναποφάσιστους υπέρ του Ομπάμα λιγότερο από 48 ώρες πριν από την έναρξη της ψηφοφορίας. Θυμίζουμε ότι ο Οσάμα μπιν Λάντεν έχασε τη ζωή του στις 2 Μαΐου του 2011 στη διάρκεια επιχείρησης επίλεκτων αμερικανικών δυνάμεων στο Αμποταμπάν του Πακιστάν. Μια άλλη ταινία για την επιχείρηση αυτή, της Κάθριν Μπίγκελοου, θα βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Ιανουάριο.

Επιμέλεια: Μάριος Μπουμπής

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης