Προσπάθειες να παραδώσει χιλιάδες αποσκευές στους ιδιοκτήτες τους καταβάλλει η διοίκηση του Διεθνούς Αεροδρομίου Χίθροου του Λονδίνου, μετά τη βλάβη που προκάλεσε χάος στο μεγαλύτερο τερματικό του σταθμού.

Το σύστημα διαχείρισης των αποσκευών υπέστη βλάβη στον τερματικό σταθμό 5, τον οποίο χρησιμοποιεί η British Airways, την περασμένη Πέμπτη. Τα περιοδικά προβλήματα συνεχίστηκαν μέχρι την Κυριακή, ανακοίνωσε το αεροδρόμιο, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα οι αποσκευές να μεταφέρονται χειρωνακτικά και να δημιουργηθούν τεράστιες καθυστερήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Χίθροου είναι το τρίτο πλέον πολυσύχναστο αεροδρόμιο στον κόσμο κι εξυπηρετεί 191.200 επιβάτες καθημερινά.

«Έχουμε θέσει την κατάσταση υπό τον έλεγχο μας» υπογράμμισε στο βρετανική ραδιοφωνία BBC ο διευθύνων σύμβουλος Τζον Χόλαντ Κέι, την πρώτη ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά του.

«Εργαζόμαστε πολύ σκληρά, κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να παραδοθούν οι αποσκευές στους επιβάτες τους. Υπάρχουν μερικές χιλιάδες αποσκευές τις οποίες θα στείλουμε σήμερα», πρόσθεσε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ, το πρόβλημα με τις αποσκευές ανακίνησε τις μνήμες του φιάσκου που είχε σημειωθεί στα εγκαίνια του τερματικού σταθμού 5 το 2008, όταν εκατοντάδες πτήσεις είχαν ακυρωθεί και χιλιάδες αποσκευές είχαν χαθεί.

Στον τερματικό σταθμό 2, ένα έργο αξίας 3,13 δις ευρώ που εγκαινίασε την περασμένη εβδομάδα η βασίλισσα Ελισάβετ, σημειώθηκαν επίσης προβλήματα εξαιτίας βλάβης του συστήματος πληροφορικής.

Δύο αεροπορικές εταιρείες, η Thai Airways και η Turkish Airlines, ανέφεραν ότι καθυστέρησαν τη μετακίνησή τους από τον τερματικό σταθμό 2 στον τερματικό σταθμό 3 αφότου το αεροδρόμιο άρχισε να δοκιμάζει όλο το σύστημα αποσκευών για να εντοπίσει βλάβες.

Τα προβλήματα που έχουν προκύψει στο Χίθροου υπογραμμίζουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο Χόλαντ Κέι, ο οποίος πρέπει να πετύχει να λειτουργήσει τον κεντρικό αερολιμένα σχεδόν στην πλήρη του δυναμικότητα.

Ο ίδιος ασκεί πιέσεις προκειμένου να λάβει την άδεια να κατασκευάσει ένα τρίτο διάδρομο προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο, συνιδιοκτήτρια του οποίου είναι η ισπανική κατασκευαστική εταιρεία Ferrovial και άλλοι εταίροι, που είναι απαραίτητος σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό του προκειμένου το Χίθροου να διατηρήσει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του, όπως το αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ του Παρισιού, του Σίπολ του Άμστερνταμ και της Φρανκφούρτης.

Προκειμένου να χρηματοδοτήσει την επέκταση, ο Χόλαντ δήλωσε στην εφημερίδα Financial Times ότι θέλει να αυξήσει τα τέλη προσγείωσης στο Χίθροου έως 20%, από 25 ευρώ ανά επιβάτη σε 30 ευρώ προκειμένου να διασφαλίσει την επένδυση των 21,28 δισεκατομμυρίων ευρώ που θα χρειάζονται για ένα νέο διάδρομο προσγείωσης απογείωσης.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης