Όσοι, με τον ένα ή άλλο τρόπο, παροικούν τη δημοσιογραφική Ιερουσαλήμ, γνωρίζουν καλά πως, το πιο ακριβοπληρωμένο ρεπορτάζ είναι αυτό που …ποτέ δεν δημοσιεύεται.
Αυτό λοιπόν τον …εναλλακτικό λοιπόν τρόπο επέλεξε για να …σταδιοδρομήσει και ο πασίγνωστος Ιταλός φωτορεπόρτερ Φαμπρίτσιο Κορόνα, ο επονομαζόμενος και «Βασιλιάς των Ιταλών παπαράτσι».
Ο φακός του 39χρονου Κορόνα κατά κανόνα εστίαζε σε διάσημα πρόσωπα όπως καλλιτέχνες και ποδοσφαιριστές και για την ακρίβεια, στις …πλέον προσωπικές στιγμές τους.
Στη συνέχεια όμως, οι φωτογραφίες του δεν αναζητούσαν τον φυσικό τους αποδέκτη δηλαδή τα γνωστά σκανδαλοθηρικά περιοδικά, αφού ο Κορόνα συνειδητοποίησε ότι μπορεί να κερδίζει πολύ περισσότερα με το να απευθύνεται στους άμεσα ενδιαφερόμενους και να τους ζητά υπέρογκα ποσά προκειμένου να μη δημοσιευτούν οι καυτές φωτογραφίες τους.
Ανάμεσα στα θύματα των εκβιασμών του ήταν και ο πρώην ποδοσφαιριστής της Μίλαν ο Αντριάνο, από τον οποίο ζήτησε το ποσό των 40.000 ευρώ, έχοντας στα χέρια του φωτογραφίες του σε πάρτυ με παρέα γυναικών σε κάπως πιο …«ζωηρές» στιγμές. Το θράσος του ήταν τέτοιο που δεν δίστασε να «πλησιάσει» και μια κόρη του Σίλβιο Μπερλουσκόνι!
Η λαμπρή όμως «καριέρα» του Ιταλού παπαράτσι σταμάτησε κάπως απότομα όταν ο διάσημος Γάλλος ποδοσφαιριστής Νταβίντ Τρεζεγκέ, εκβιαζόμενος με κάποιες πολύ προσωπικές φωτογραφίες του, όχι μόνο δεν υπέκυψε στις άνομες απαιτήσεις του Κορόνα αλλά και τον κατήγγειλε, με αποτέλεσμα η ιστορία να φτάσει στις αίθουσες των Ιταλικών Δικαστηρίων.
Ο δίκη του έγινε όμως ερήμην, αφού ο Φαμπρίτσιο Κορόνα προτίμησε να φυγοδικήσει καταφεύγοντας στην Πορτογαλία, κάτι που επιβάρυνε με δύο επιπλέον χρόνια την αρχική ποινή της πενταετούς φυλάκισης, μετατρέποντάς την έτσι σε επταετή κάθειρξη.
Μετά κι απ΄αυτή την εξέλιξη, ο εκβιαστής παπαράτσι αναγκάστηκε να παραδοθεί στις Πορτογαλικές Αρχές, οι οποίες εν συνεχεία τον παρέδωσαν στις Ιταλικές.
Είναι χαρακτηριστικό πως την ώρα της παράδοσής του έκλαιγε γοερά ενώ αναθεμάτιζε την Ιταλική καταγωγή του, ισχυριζόμενος πως η ποινή του ήταν άδικη και πως «αυτό που έκανε, όχι μόνο δεν ήταν κάτι κακό, μα κανονικά θάπρεπε και να επαινεθεί για την αποκαλυπτική του δουλειά», συγχέοντας προφανώς την αληθινή φωτοειδησεογραφία με το κοινό ποινικό έγκλημα.
Όπως φαίνεται όμως, ο Ιταλός Δικαστής είχε μια …λίγο διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων…
Επιμέλεια : Παύλος Κιρκασίδης