Φορτηγά και λεωφορεία από την ΠΓΔΜ, τα οποία εκτελούν διεθνείς μεταφορές θα φέρουν, από το νέο έτος, ειδικά διαφημιστικά αυτοκόλλητα για την προώθηση της διαφημιστικής καμπάνιας σχετικά με τις επενδυτικές ευκαιρίες που προσφέρει η χώρα.

Στα αυτοκόλλητα αυτά θα αναγράφεται «Invest in Macedonia», ωστόσο όσα οχήματα έχουν προορισμό την Ελλάδα θα φέρουν διαφορετικό αυτοκόλλητο, από το οποίο θα έχει αφαιρεθεί η λέξη «Macedonia».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ειδικότερα, στα αυτοκόλλητα φορτηγών και λεωφορείων με προορισμό την Ελλάδα θα αναγράφεται «No1 Destination for Doing Business in SouthEast Europe» (Νο1 προορισμός για την επιχειρηματική δραστηριότητα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη) και το μοναδικό αναγνωρίσιμο σύμβολο ότι πρόκειται για την καμπάνια της ΠΓΔΜ θα είναι η σημαία της χώρας, η οποία θα πλαισιώνει το αυτοκόλλητο.

Αυτό, σύμφωνα με μέσα ενημέρωσης των Σκοπίων, ήταν ένα από τα αιτήματα των μεταφορέων της ΠΓΔΜ προς το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών της χώρας για να δεχθούν να συμμετάσχουν στην εκστρατεία προσέλκυσης ξένων επενδύσεων.

«Όλοι οι μεταφορείς που εκτελούν διεθνή οδική δραστηριότητα στην Ελλάδα ή στη Βουλγαρία, το Κόσοβο, την Αλβανία, δηλαδή όπου θεωρούν πως ενδεχομένως θα έχουν προβλήματα θα μπορούν να επιλέξουν το αυτοκόλλητο όπου δεν αναγράφεται «Invest in Macedonia». Θεωρώ ότι και με αυτό τον τρόπο θα συνεισφέρουμε» εξήγησε η Μπιλιάνα Μουράτοφσκα από την Ένωση μεταφορέων της ΠΓΔΜ «MakamTrans».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ίδια σημείωσε ότι μεγάλος αριθμός μεταφορέων διέρχονται από την Ελλάδα, όταν ταξιδεύουν για την Τουρκία ή την Ιταλία.

«Οι οδηγοί αυτοί μέχρι τώρα αντιμετώπιζαν προβλήματα στην Ελλάδα, εφόσον στο όχημα υπήρχε αυτοκόλλητο σήμα “MK”, πόσο μάλλον στην περίπτωση που το φορτηγό θα καλύπτεται από το λογότυπο “Invest in Macedonia”. Γι’ αυτό και έχουν προταθεί δύο ειδών αυτοκόλλητα ώστε να μην δημιουργούνται προβλήματα σε αυτόν τον προορισμό», πρόσθεσε η κα Μουράτοφσκα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης