«Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι στο Norman Atlantic μπορεί να τέθηκε σε λειτουργία το λάθος σύστημα πυρασφάλειας, σε λάθος γέφυρα του πλοίου».

Τα παραπάνω αναφέρει η ιταλική γράφει Il Fatto Quotidiano, σχετικά με τη ναυτική τραγωδία του Norman Atlantic η οποία εκτυλίχτηκε στις 28 Δεκεμβρίου του 2014.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πυρκαγιά στο Νorman Atlantic κόστισε την ζωή σε 11 ανθρώπους, ενώ οι αγνοούμενοι παραμένουν ακόμη 18.

Όπως γράφει η εφημερίδα, σύμφωνα με μια πρώτη έρευνα επιτροπής του ιταλικού υπουργείου Μεταφορών, η οποία δεν έχει καταλήξει ακόμη σε οριστικό συμπέρασμα, μπορεί να υπήρξε πρόβλημα στην ενεργοποίηση του συστήματος πυρασφάλειας του πλοίου.

Αυτό διότι βρέθηκαν ανοικτές οι βαλβίδες του συστήματος στην γέφυρα αριθμός τρία, αλλά, σύμφωνα με πληροφορίες, όχι στην γέφυρα τέσσερα, όπου διαπιστώθηκε ότι ξέσπασε η πυρκαγιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσε επίσης να εξηγηθεί το γεγονός ότι ο κυβερνήτης Αρτζίλιο Τζακομάτσι, στις πιο δύσκολες στιγμές της όλης κινητοποίησης, ρωτά το πλήρωμα επτά φορές μέσα σε λίγα λεπτά, αν έχει τεθεί σε λειτουργία το σύστημα πυρασφάλειας», γράφει η Il Fatto Quotidiano.

«Πράγματι κάποιος έκανε λάθος την στιγμή που έπρεπε να ξεκινήσει να λειτουργεί το σύστημα που χρησιμεύει για να σβήσουν άμεσα οι φλόγες; Και το γεγονός αυτό μπορεί να επηρέασε την ταχύτητα με την οποία επεκτάθηκε η πυρκαγιά;», διερωτάται η ιταλική εφημερίδα.

Παράλληλα, η Il Fatto αναφέρει ότι βάσει μαρτυριών των επιβατών «από τις μάνικες αντί για νερό έβγαινε καπνός», και υπενθυμίζει ότι πολλοί απόρησαν για ποιον λόγο το πλοίο ρυμουλκήθηκε μέχρι την Ιταλία, αντί να επιλεγεί ένα λιμάνι της Αλβανίας, οι ακτές της οποίας ήταν σε μικρή απόσταση από το σημείο στο οποίο βρισκόταν το πλοίο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον συντάκτη, τέλος, μέλος του πληρώματος ανέφερε στην κατάθεσή του ότι «τα φορτηγά ήταν παρκαρισμένα, στα γκαράζ, σε υπερβολικά μικρή απόσταση, το ένα από το άλλο» και ότι δεν υπήρχαν, πιθανώς, αρκετές πρίζες για τα φορτηγά ψυγεία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης