Σε μποϊκοτάζ όλων των προϊόντων της Barilla, της μεγαλύτερης βιομηχανίας ζυμαρικών στον κόσμο προχώρησαν οι ανά τον κόσμο ενώσεις για τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, μετά την δήλωση του προέδρου της εταιρείας, πως «δεν θα χρησιμοποιούσε ποτέ ως ήρωες των διαφημίσεων της εταιρείας, ζευγάρια ομοφυλοφίλων».
Ο Guido Barilla, ο κορυφαίος μιας εταιρείας που κατέχει το 50% της ιταλικής και το 25% της αμερικανικής αγοράς, δεν σταμάτησε όμως εκεί, προχώρησε τη «σκέψη» του και ένα βήμα παραπέρα, λέγοντας πως «αν αυτό δεν αρέσει στους ομοφυλόφιλους δικό τους πρόβλημα, ας αγοράζουν μακαρόνια άλλης μάρκας».
Φυσικά δεν παρέλειψε να τραβήξει μια ακόμη μαχαιριά στις πωλήσεις τις εταιρείας του, λέγοντας πως είναι κατά της υιοθεσίας παιδιών από ζευγάρια του ιδίου φύλου, με το επιχείρημα πως για κάτι τέτοιο δεν έχει ερωτηθεί το παιδί που θα υιοθετηθεί.
Μετά και από αυτή την διόλου ευχάριστη εξέλιξη για τις πωλήσεις αλλά και για το γενικότερο προφίλ της Barilla, ο αυτοκαταστροφικός πρόεδρός της επιχείρησε να μαζέψει τα… αμάζευτα, ισχυριζόμενος πως οι δηλώσεις του παρερμηνεύτηκαν (…) καθώς δεν είχε κανένα σκοπό να προσβάλει τους ομοφυλόφιλους και το μόνο που ήθελε ήταν απλώς να υπογραμμίσει τον σημαντικό ρόλο της γυναίκας μέσα στην οικογένεια (…)
Σε κάθε περίπτωση, οι διορθωτικές του κινήσεις δεν έδειχναν να πείθουν ιδιαίτερα τους καταναλωτές που είναι ευαισθητοποιημένοι σε ζητήματα κάθε μορφής ρατσισμού, και ως εκ τούτου, ακολουθούν την συμβουλή του προέδρου της, επιλέγοντας ζυμαρικά άλλων εταιρειών, των οποίων οι πρόεδροι προτιμούν να κρατούν την όποια τους «άποψη» για τον εαυτό τους…
Παύλος Κιρκασίδης
.