Του Francesco De Palo από τη Ρώμη
Twitter@FDePalo

Μια γιορτή για όλους τους κινητήρες, των κλασικών οχημάτων όπως της Ferrari και της Lamborghini και των πειραματικών όπως οι ηλεκτρικοί ή οι γεωθερμικοί. Η έκθεση αυτοκινήτου του Μιλάνου και της Μόντσα, που ονομάζεται MIMO, είναι ένα πάρτι στο υπέροχο σκηνικό της Piazza Duomo, όπου παρέλασαν εξαιρετικά μοντέλα, όπως οι μεγάλες ιταλικές και ξένες μάρκες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια εκδήλωση που στοχεύει να φτάσει τους 500.000 επισκέπτες. Κι αν οι κινητήρες βρυχώνται στη Μόντσα, στο Μιλάνο η στατική και ελεύθερη έκθεση συνεχίστηκε στους δρόμους του κέντρου, με τις ειδήσεις για τις 50 μάρκες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών και με τον χώρο του test drive στο viale Gadio / Parco Sempione. Ο χώρος δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Enel X Way, για να διατίθενται όλα τα μοντέλα χαμηλών εκπομπών CO2 που δοκιμάζονται σε συνηθισμένους δρόμους.

Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρίσκεται, επίσης, το ζήτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ένας στόχος που έχουν θέσει όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ο οποίος ωστόσο πρέπει στη συνέχεια να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα των πρώτων υλών και την κρίση του λιθίου.

«Ας μην εξαρτιόμαστε από την Κίνα για μπαταρίες, όπως κάναμε με τη Ρωσία με το φυσικό αέριο», είπε ο Adolfo De Stefani Cosentino, πρόεδρος της Federauto Italia, δεδομένου ότι η δράση του Πεκίνου στο λεγόμενο τρίγωνο λιθίου, που εκπροσωπείται από την Αργεντινή, τη Βολιβία και το Περού, στο οποίο υπάρχει το 56% του παγκόσμιου λιθίου, ήταν καθοριστική μέχρι τώρα. Η ΕΕ έχει θέσει στόχο το 2025 να αποχαιρετήσει το ντίζελ και τη βενζίνη, αλλά με ποιες συνέπειες;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον Cosentino, είναι απαραίτητο να αποτρέψουμε την Ευρώπη από το να αναλάβει δράση για την κατασκευή του εργοστασίου Giga, αλλά ταυτόχρονα και να αφήσει το μονοπώλιο του λιθίου στην Κίνα. Στην Ιταλία υπάρχουν 38 εκατομμύρια ρυπογόνα αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες απλώς δεν θα τα αντικαταστήσουν με ηλεκτρικά λόγω ποικίλων οικονομικών προβλημάτων.

Το Σαββατοκύριακο έμεινε αξέχαστο. Η δυναμική αποκάλυψη στην Piazza Duomo των νέων μοντέλων που παρουσιάστηκαν έγινε υπό την καθοδήγηση των προέδρων και των διευθυνόντων συμβούλων των εμπορικών σημάτων που εκτίθενται. Μια διπλή περιήγηση γύρω από τον Duomo με επικεφαλής τον Horacio Pagani. Παρουσιάστηκε η ελίτ της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας όπως Aiways, Alfa Romeo, Alpine, Aston Martin, Automobili Amos, Automobili Lamborghini, Bentley, Chevrolet, Citroën, Dallara, Dodge, DR, DS, Energica, EVO, Ferrari, Fiat, Harley Davidson, Honda auto, Honda moto, Hyundai, ICKX, Jannarelly, Jeep, Kawasaki, KIA, Lancia, Leasys Rent, Lexus, Mazda, McLaren, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Mole Urbana, MV Agusta, Nissan, Opel, Pagani, Peugeot, Pire , Ram, Seres, Soriano Motors, Sportequipe, Suzuki, Touring Superleggera, Toyota, XEV, Zagato, Zero Motorcycles.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης