Αντί να ακολουθήσει την πεπατημένη και να φτιάξει μία ακόμη παραδοσιακή Βίβλο, ο διαφημιστής Νταγκ Σόντερμπεργκ, αποφάσισε να δημιουργήσει μία ξεχωριστή έκδοση που θα προκαλέσει το ενδιαφέρον περισσότερων ανθρώπων.
Θυμίζει πιο πολύ περιοδικό και αντί για σκίτσα, ως είθισται, κάθε ιστορία έχει μία σύγχρονη εικονογράφηση στην οποία περιλαμβάνονται φωτογραφίες διασημοτήτων ή πολιτικών προσωπικοτήτων. Από τον Μαχάτμα Γκάντι ως την Αντζελίνα Τζολί και τον τραγουδιστή των U2 Μπόνο, στις 450 σελίδες της, η νέα Βίβλος θέλει να δώσει έμφαση στην καλοσύνη και στη φιλανθρωπία με ένα τρόπο που να δελεάσει αναγνώστες ηλικίας από 25 έως 50 ετών.
Ακόμη μεγαλύτερη αίσθηση, αναμένεται να προκαλέσουν δύο άλλες φωτογραφίες. Στο κομμάτι που αναφέρεται στον Ιωνά, φιλοξενείται η εικόνα ενός μοντέλου που φοράει μόνο ένα τζιν παντελόνι και βγαίνει από τη θάλασσα.
Σε άλλο κεφάλαιο, υπάρχει η ασπρόμαυρη φωτογραφία ενός άντρα και μίας γυναίκας που φιλιούνται. Άλλες φωτογραφίες, είναι ένας θάλαμος αερίων, ένας άστεγος που κοιμάται στο δρόμο, και καμινάδες εργοστασίου που βγάζουν καπνό.
Η Βίβλος κυκλοφορεί ήδη στη Σουηδία σε 30.000 αντίτυπα. Το εγχείρημα φαίνεται να έχει πετύχει, καθώς οι πωλήσεις έχουν διπλασιαστεί εδώ και ένα χρόνο.
Μέχρι το τέλος του Οκτώβρη θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ και σύντομα και στη Βρετανία, χωρίς κανείς όμως να γνωρίζει ποια θα είναι η υποδοχή της από το κοινό.
«Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόβλημα στο να διαβάσουν τη Βίβλο, κάποιοι δεν την έχουν καν ανοίξει. Είναι όμως η ιστορία και η κληρονομιά μας. Ακόμη και αν δεν είμαστε θρησκόληπτοι, είναι το βιβλίο που περιλαμβάνει όλους τους ηθικούς κώδικες που ακολουθούμε στην καθημερινότητά μας», αναφέρει ο Σόντερμπεργκ.