Σύμφωνα με τα όσα περιέχει το σχέδιο νόμου που πρόκειται να παρουσιασθεί προς έγκριση στο ιταλικό Κοινοβούλιο, οι τελικές αποφάσεις που αφορούν στην απελευθέρωση του τομέα των ταξί δεν πρόκειται να ληφθούν από Ειδική Δημόσια Αρχή, αλλά από τους δημάρχους των διαφόρων αστικών κέντρων.

Πολλοί Ιταλοί σχολιαστές εκτιμούν ότι αυτό σημαίνει πως, τελικώς, η κυβέρνηση του Μάριο Μόντι αποφάσισε να κάνει ένα βήμα πίσω, σε σχέση με τις αρχικές της προθέσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπενθυμίζεται ότι, κατά την παρουσίαση των πρώτων μέτρων για την απελευθέρωση της οικονομίας πριν ένα μήνα, είχε γίνει αναφορά στη δυνατότητα αύξησης των αδειών ταξί, με τελική απόφαση που θα έπρεπε να λάβει η Ειδική Δημόσια Αρχή για τις Μεταφορές, με τη συμβουλευτική – και όχι καθοριστική – γνώμη των δημάρχων.

Τα συνδικάτα Ιταλών οδηγών ταξί τονίζουν ότι «σε κάθε περίπτωση υπάρχει η διάθεση για θυσίες και έντονο πνεύμα συνεργασίας. Κάτι που αποδεικνύεται από την πρόθεση να αυξηθούν, στο μέλλον, οι διπλές βάρδιες και να υιοθετηθεί το πείραμα των λεγόμενων ομαδικών ταξί».

Οι ενώσεις καταναλωτών, όμως, όπως οι Codacons και Adoc, πιστεύουν ότι «πρόκειται για μια ακόμη ήττα της κυβέρνησης Μόντι, που υποκύπτει και πάλι στο λόμπι των ταξιτζήδων. Διότι μια απελευθέρωση του τομέα σαν και αυτή που προετοιμάζεται, ακυρώνει, εκ των πραγμάτων, κάθε όφελος για τους πολίτες».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης