Η ισπανική εθνοφυλακή θα καταθέσει μήνυση εναντίον της αεροπορικής εταιρείας Iberia για παραβίαση των υγειονομικών μέτρων κατά της πανδημίας στην πτήση Μαδρίτη-Λας Πάλμας, την Κυριακή, η οποία είχε μεγάλη πληρότητα.

Οι επιβάτες αυτής της πτήσης δημοσίευσαν χθες εικόνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενός «σχεδόν γεμάτου» με επιβάτες αεροσκάφους, διαμαρτυρόμενοι για την έλλειψη «αποστάσεων ασφάλειας» μεταξύ των επιβατών με κατειλημμένες και τις τρεις θέσεις ανά σειρά, χωρίς να είναι κενή η ενδιάμεση θέση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η Iberia θα καταγγελθεί για μη τήρηση των υγειονομικών μέτρων» που ορίζονται στο διάταγμα της 14ης Μαρτίου για κατάσταση συναγερμού, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο μια εκπρόσωπος της εθνοφυλακής. «Έγιναν έλεγχοι στην πτήση Μαδρίτη – Λας Πάλμας την Κυριακή και τα μέτρα που προβλέπονται με βάση το διάταγμα δεν εφαρμόστηκαν», ανέφερε, χωρίς να δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες.

Σύμφωνα με την κρατική τηλεόραση TVE, αξιωματούχοι της εθνοφυλακής διαπίστωσαν ότι το αεροπλάνο είχε ποσοστό πληρότητας 86%, με 155 επιβάτες σε 180 θέσεις.

Σε μια ανακοίνωσή της, η Iberia ισχυρίστηκε ότι «τόσο η βιομηχανία – η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) πρώτα» όσο και ο κατασκευαστής Airbus υποστήριξαν πρόσφατα ότι ο αποκλεισμός των κεντρικών καθισμάτων είναι ένα μέτρο που δεν είναι απαραίτητο για την παροχή μεγαλύτερης ασφάλειας, καθώς το αεροσκάφος προσφέρει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που καθιστούν τον κίνδυνο μετάδοσης χαμηλό».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι εφαρμόζει «όλα τα μέτρα προστασίας των πελατών και των εργαζομένων», οι οποίοι «όλοι φορούν μάσκα επί του αεροσκάφους».

«Στην καμπίνα ενός αεροπλάνου, ο αέρας ανανεώνεται κάθε τρία λεπτά και η χρήση φίλτρων HEPA εξαλείφει ιούς και βακτήρια με αποδοτικότητα 99,99%», εξήγησε η Iberia, η οποία επίσης ενίσχυσε τον καθαρισμό και την απολύμανση.

Η ισπανική αεροπορική εταιρεία αναφέρει ότι πραγματοποιεί έναν πολύ μικρό αριθμό πτήσεων, «προκειμένου να διευκολύνει τις συνδέσεις για περιπτώσεις ανωτέρας βίας» και διαβεβαιώνει ότι «αυτές οι πτήσεις έχουν γενικά πολύ χαμηλό ποσοστό πληρότητας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης