Η προεκλογική εκστρατεία του υποψήφιου για το χρίσμα των Δημοκρατικών Μάικλ Μπλούμπεργκ ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι θα συνεργαστεί στο Instagram με ειδικούς στα «memes», τις αστείες εικόνες που γίνονται viral στο Διαδίκτυο, στην προσπάθειά του να προσελκύσει τους νεαρούς ψηφοφόρους.
Η ομάδα του δισεκατομμυριούχου και πρώην δημάρχου της Νέας Υόρκης «συνεργάζεται με δημιουργούς περιεχομένου στους ιστότοπους κοινωνικής διτκύωσης, περιλαμβανομένων των memes», επιβεβαίωσε μια εκπρόσωπος του Μπλούμπεργκ.
Ανάμεσα στους είναι ο @fuckjerry, ένας λογαριασμός που έχει 15 εκατομμύρια followers, οι @grapejuiceboys (2,7 εκατομμύρια) και ο @tank.sinatra (2,3 εκατομμύρια).
Οι τρεις λογαριασμοί ανήρτησαν την Τετάρτη στο Istagram ψεύτικες ανταλλαγές χιουμοριστικών μηνυμάτων με τον Μπλούμπεργκ.
Σε ένα από αυτά ο 77χρονος υποψήφιος εξηγεί ότι η εγγονή του του μίλησε για έναν από τους λογαριασμούς και δηλώνει έτοιμος να ξοδέψει ένα δισεκατομμύριο δολάρια για να τον εμφανίσουν ως τον πιο “cool” υποψήφιο. Τα μηνύματα αυτά συνοδεύονται από μια φωτογραφία του με σορτς και μπλουζάκι πόλο.
Η προεκλογική εκστρατεία του Μπλούμπεργκ εξήγησε ότι η διαδικτυακή του εκστρατεία έχει στόχο να ανταγωνιστεί τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, αν και αυτός είναι πιο γνωστός για τις αναρτήσεις του στο Twitter.
«Στοιχηματίζουμε ότι θα αποτελέσει ένα αποτελεσματικό μέσο να αγγίξουμε τους ανθρώπους και να ανταγωνιστούμε τη διαδικτυακή στρατηγική του Ντόναλντ Τραμπ», πρόσθεσε η εκπρόσωπός του.
Ωστόσο δεν διευκρίνισε τα ποσά που θα δαπανήσει ο Μπλούμπεργκ –ένας από τους πιο πλούσιους ανθρώπους του κόσμου– για τη δημιουργία “memes”. Η προεκλογική εκστρατεία του ξόδεψε περισσότερα από 70 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στο Google και το Facebook πέρυσι, πολύ περισσότερα από τους αντιπάλους του για το χρίσμα αλλά και από τον Τραμπ.