Η Expert Global Solutions, η μεγαλύτερη εταιρεία συλλογής χρεών στον κόσμο, συμφώνησε να καταβάλει ένα πρόστιμο ύψους 3,2 εκατ. δολαρίων και να σταματήσει να παρενοχλεί τους οφειλέτες με πρακτικές όπως επανειλημμένες τηλεφωνικές κλήσεις καθημερινά, σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (FTC).

Το πρόστιμο που επιβλήθηκε στην εταιρία είναι το υψηλότερο στην ιστορία σε βάρος τρίτου νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου που αναλαμβάνει τη συλλογή χρεών. Στον ιστότοπό της, η Expert Global Solutions αναφέρει ότι είναι μια εταιρεία συμμετοχών που ειδικεύεται σε συλλογή χρειών. Σημειώνεται πως στην εξωδικαστική διευθέτηση της υπόθεσης συμπεριλήφθηκαν τρεις θυγατρικές της, οι NCO Financial Systems, Inc., ALW Sourcing, LLC, και Transworld Systems Inc.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως έγινε γνωστό, οι υπάλληλοι της επιχείρησης υποχρεώνονταν να συνεχίζουν τα τηλεφωνήματα ακόμη και σε περίπτωση που ενημερώνονταν ότι συνομιλούσαν με λάθος άνθρωπο, ότι ο υποτιθέμενος οφειλέτης δεν ήταν καν δανειολήπτης ή ότι ο οφειλέτης δεν ζούσε στην κατοικία ή στον χώρο εργασίας όπου καλούσαν. Σύμφωνα με την FTC, η Expert Global Solutions -με έδρα το Τέξας- και οι θυγατρικές του απασχολούν συνολικά 32.000 υπαλλήλους, ενώ είχε έσοδα 1,2 δισ. δολαρίων το 2011.

Ο όμιλος δραστηριοποιείται στον Καναδά, στα Νησιά Μπαρμπέιντος, στην Ινδία, στις Φιλιππίνες, στον Παναμά και στις ΗΠΑ.

Πηγή: ΑΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης