«Φιλία»…

Για κάποιους είναι απλά μια λέξη δίχως ουσία, για άλλους η πεμπτουσία της ζωής. Πώς θα ήταν η καθημερινότητα χωρίς φίλους; Η Guiness δίνει την απάντηση μέσα από το καινούριο της διαφημιστικό.

Ένας αγώνας Καλαθοσφαίρισης γίνεται το μέσο για να αποθεωθεί η ανθρώπινη αλληλεγγύη, χτυπώντας παράλληλα «ευαίσθητες» χορδές του καταναλωτή προς όφελος της επιχείρησης. Μέσα σ’ έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία και τα πάντα φαίνεται να καταρρέουν, η «αίσθηση του ανήκειν» γίνεται όλο και μεγαλύτερη και η επιθυμία για κοινές εμπειρίες εντείνεται όλο και πιο πολύ, θέτοντας παράλληλα διλήμματα στον ανθρώπινο ψυχισμό: εσωστρέφεια ή απλά… ομιλία και δράση.

Τo video που ακολουθεί αναρτήθηκε την περασμένη Πέμπτη στο Youtube και ήδη έχει κάνει 2.580.000 views.

Επιμέλεια: Μάριος Βελέντζας