Οι νέοι όλο και περισσότερο σήμερα  γυρνάνε την πλάτη τους στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, όπως προκύπτει από τα νούμερα τηλεθέασης και αναγνωσιμότητας.

Την ανησυχητική αυτή εξέλιξη ερευνά το διεθνές πρακτορείο Associated Press, για να κατανοήσει τον λόγο, αλλά και να βοηθήσει τις επιχειρήσεις Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης να «πιάσουν» τη νέα γενιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα πρώτα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι νέοι «καταναλωτές» ειδήσεων δεν είναι σταθεροί. Δεν διαβάζουν κάποια συγκεκριμένη εφημερίδα, ούτε παρακολουθούν το δελτίο των οκτώ. Αντίθετα, οι νέοι προτιμούν να ανταλλάσουν ειδήσεις μέσω γραπτών μηνυμάτων, e-mails και κοινωνικών δικτύων, όπως το Facebook και το MySpace. Ωστόσο, η ενημέρωσή τους θέλουν να είναι «σε βάθος», να μαθαίνουν την ιστορία πίσω από ένα νέο και να διαβάζουν αναλύσεις για το μέλλον.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε άτομα ηλικίας 18- 34 και η μόνη προϋπόθεση ήταν να είναι «ψηφιακά» ενεργοί. Οι συμμετέχοντες ήταν από έξι διαφορετικές πόλεις από όλο τον κόσμο: Χιούστον, Φιλαδέλφεια, Κάνσας και Σίλικον Βάλει από Αμερική, Μπράιτον από Αγγλία και Χιντεραμπάντ από Ινδία.    

Όλα τα αποτελέσματα της έρευνας,  θα παρουσιασθούν επίσημα την Κυριακή και ως τις 4 Ιουνίου στο Παγκόσμιο Φόρουμ των  Συντακτών στο Γκέτενμποργκ της Σουηδίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης