Ο επικεφαλής της μονάδας εμπορικών αεροσκαφών της Boeing δήλωσε σήμερα ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, τονίζοντας ότι οι τροποποιήσεις που προτάθηκαν θα επιτρέψουν στα καθηλωμένα σήμερα Boeing 787 να ξαναπετάξουν.

«Δεν βλέπω κάτι στην τεχνολογία αυτή που θα μας έκανε να σκεφτούμε ότι δεν είναι κατάλληλη για τα Boeing 787» υπογράμμισε ο Ρέι Κόνερ κατά τη συνάντησή του στο Τόκιο με τον Ιάπωνα υπουργό Μεταφορών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντίθετα, ο κυριότερος ανταγωνιστής της Boeing, η ευρωπαϊκή Airbus, αρνήθηκε να εξοπλίσει τα μελλοντικά Α350 με τις μπαταρίες αυτές.

Ο Κόνερ πήγε στην Ιαπωνία ως επικεφαλής αντιπροσωπείας για να παρουσιάσει τις λύσεις που πρότεινε η αμερικανική εταιρεία με σκοπό να ξαναπετάξει το Boeing Dreamliner. «Η λύση που προτείναμε και την οποία εφαρμόζουμε προβλέπει τρία επίπεδα ασφαλείας. Πιστεύουμε ότι λαμβάνει υπ’ όψιν κάθε απρόοπτο και ότι θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία αυτή» ανέφερε ο Κόνερ, ο οποίος υπογράμμισε ότι πρόκειται για μια μόνιμη και όχι για προσωρινή λύση.

Τα Boeing 787 έχουν καθηλωθεί στο έδαφος ύστερα από δύο σοβαρά προβλήματα που παρουσιάστηκαν στις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Την πρώτη φορά ανεφλέγη η μπαταρία σε αεροσκάφος της JAL στις 7 Ιανουαρίου στο αεροδρόμιο της Βοστώνης και τη δεύτερη η μπαταρία υπερθερμάνθηκε ανεξέλεγκτα, με αποτέλεσμα το Boeing 787 της All Nippon Airlines (ANA) να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση στην Ιαπωνία στις 16 Ιανουαρίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα 50 «Dreamliner» που έχουν παραδοθεί διεθνώς, εκ των οποίων περισσότερα από τα μισά στις ιαπωνικές εταιρείες JAL και ANA, έχουν έκτοτε καθηλωθεί στο έδαφος.

Την περασμένη εβδομάδα, η Boeing παρουσίασε στην Αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) τη λύση που πρότεινε προκειμένου να ξαναπετάξουν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη, η οποία είναι ίδια με αυτήν που σήμερα ο Κόνερ εξήγησε στον Ιάπωνα υπουργό.

Πηγή: ΑΠΕ
Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης