Η εταιρεία Biontech εκτιμά ότι το εμβόλιό της για τον κορωνοϊό θα είναι αποτελεσματικό και για τις νεοεμφανισθείσες παραλλαγές του ιού, γι’ αυτό και προετοιμάζεται για το ενδεχόμενο τρίτου εμβολίου ή της προσαρμογής του σε νέο παραλλαγμένο στέλεχος του Covid-19. Εκτιμά, επίσης, ότι ένας τρίτος εμβολιασμός θα μπορούσε να έχει μεγάλη αξία, αφού η ανοσία του υπάρχοντος σταδιακά μειώνεται.

«Προς το παρόν δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι απαιτείται προσαρμογή του εμβολίου μας για την αντιμετώπιση των παραλλαγμένων στελεχών του κορωνοϊού οι οποίες κυκλοφορούν. Η Biontech εργάζεται με ευέλικτες διαδικασίες στους τομείς της τεχνολογίας, της παραγωγής και της έγκρισης. Προκειμένου να είναι προετοιμασμένη και να είναι σε θέση να αντιδρά γρήγορα στην περίπτωση κατά την οποία καταστεί απαραίτητη μια τρίτη δόση του υπάρχοντος εμβολίου ή στην περίπτωση κατά την οποία απαιτηθεί η προσαρμογή του σε ένα νέο στέλεχος του κορωνοϊού, η Biontech αναλύει συνεχώς την αποτελεσματικότητα του εμβολίου έναντι των νεοεμφανιζόμενων παραλλαγών. Εδώ και μερικούς μήνες, η εταιρεία ακολουθεί μια πρωτότυπη προσέγγιση η οποία διευκολύνει κάτι τέτοιο», είπε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ουγκούρ Σαχίν στη διαδικτυακή Γενική Συνέλευση της εταιρείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Οι γνώσεις μας σχετικά με τις νέες παραλλαγές του ιού Sars-Cov2 αυξάνονται σταθερά. Παρατηρείται ότι η ανοσία των εμβολιασμένων ατόμων μειώνεται με την πάροδο του χρόνου και εμφανίζονται νέες παραλλαγές. Εκτιμώ ότι ένας τρίτος εμβολιασμός για την ενίσχυση της ανοσίας θα μπορούσε να έχει μεγάλη αξία. Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε ακόμη πότε και πόσο συχνά θα απαιτείται ο τρίτος εμβολιασμός για την ενίσχυση της ανοσίας», συνέχισε ο Σαχίν.

Η Biontech, η οποία εδρεύει στο Μάιντς και η αμερικανική Pfizer, με την οποία συνεργάζεται, σχεδιάζουν «την παραγωγή τριών δισεκατομμυρίων δόσεων εμβολίου κορωνοϊού για φέτος. Αυτός ο αριθμός θα αυξηθεί και πάλι το επόμενο έτος. Η Biontech θέλει να παράγει η ίδια τουλάχιστον το 50% των προβλεπόμενων δόσεων του εμβολίου», πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης