Επιμέλεια: Γιάννα Μυράτ

Η Αντιπρόεδρος Κάμαλα Χάρις πλήρωσε στην Harpo Productions της Όπρα Γουίνφρεϊ ένα εκατομμύριο δολάρια.

Η Harpo Productions (ή Harpo Studios) είναι μια αμερικανική εταιρεία παραγωγής πολυμέσων που ιδρύθηκε από την Όπρα Γουίνφρεϊ και εδρεύει στο Δυτικό Χόλιγουντ της Καλιφόρνια. Το όνομα “Harpo” είναι από το όνομα “Oprah”, αλλά γραμμένο ανάποδα.

Το εξωφρενικό κονδύλι είναι μόνο ένα παράδειγμα των εκατομμυρίων που ξόδεψε η καμπάνια της Χάρις σε διάφορους διασκεδαστές κατά τη διάρκεια της αποτυχημένης προσπάθειας της αντιπροέδρου για πρόεδρος.

Η εκστρατεία Χάρις πλήρωσε το ένα εκατομμύριο δολάρια στην εταιρεία της Γουίνφρεϊ στις 15 Οκτωβρίου, σύμφωνα με πληροφορίες της Washington Examiner, για μια αίθουσα στο Δημαρχείο της πόλης που φιλοξένησε την Γουίνφρεϊ για λογαριασμό της αντιπροέδρου, τον Σεπτέμβριο.

Η Γουίνφρεϊ εμφανίστηκε επίσης στην τελευταία συγκέντρωση της Χάρις στη Φιλαδέλφεια την παραμονή της ημέρας των εκλογών, με την αστέρα του talk show να προσφέρει μια σπάνια υποστήριξη για έναν προεδρικό υποψήφιο.

«Ψηφίζουμε για αξίες και ακεραιότητα», είπε η Γουίνφρεϊ στη συγκέντρωση. «Ψηφίζουμε για τη θεραπεία έναντι του μίσους».

Αλλά η Γουίνφρεϊ δεν ήταν το μόνο αστέρι στο οποίο η καμπάνια Χάρις ξόδεψε πολλά χρήματα, σύμφωνα με την έκθεση Washington Examiner, η οποία αποκαλύπτει επίσης ότι η καμπάνια ξόδεψε πολλά ποσά στο podcast “Call Her Daddy”.

«Μια πηγή εξοικειωμένη με το θέμα είπε στον Washington Examiner ότι η καμπάνια τηςμΧάρις ξόδεψε εξαψήφιο νούμερο για την κατασκευή ενός σετ για την εμφάνιση της Χάρις στο δημοφιλές podcast “Call Her Daddy” με την οικοδέσποινα Άλεξ Κουπερ», έγραψε το Examiner. «Η συνέντευξη βγήκε τον Οκτώβριο και φέρεται να γυρίστηκε σε δωμάτιο ξενοδοχείου στην Ουάσιγκτον».

Το “Call Her Daddy” – που αυτομάτως σου φέρνει στο μυαλό και τον όρο “Sugar Daddy”, ένα άτομο που είναι ηλικιακά μεγάλος και πλούσιος, και προσφέρει “χορηγία” σε νεότερα ηλικιακά άτομα – είναι ένα podcast με συμβουλές και χιούμορ που δημιουργήθηκε από την Αλεξάνδρα Κούπερ και τη Σοφία Φράκλιν, το 2018.

Το περιεχόμενο του podcast είναι ένα μείγμα από συμβουλές, για γυναίκες που είναι σε σχέση είτε όχι, ξεκαρδιστικές ιστορίες και ιστορίες από τους ακροατές τους.

Μεγάλο μέρος του περιεχομένου τους είναι συμβουλές που δίνουν οι γυναίκες στο κοινό τους σχετικά με το σεξ. Η πλειονότητα των ντροπιαστικών στιγμών που περιγράφονται στα επεισόδια τους μιλούν για αυτό που κάποιοι μπορεί να θεωρούν ταμπού, αλλά φροντίζουν όλες οι ιστορίες να πλαισιώνονται με χιούμορ για να τις κάνει πιο προσιτές.

Η εκστρατεία ξόδεψε επίσης έως και 20 εκατομμύρια δολάρια σε swing-state (ταλαντευόμενη πολιτεία-κλειδί) την παραμονή των εκλογών, σύμφωνα με δημοσίευμα της New York Post, ένα ποσό που θα μπορούσε να ήταν περισσότερο αν δεν είχε καταργηθεί μια προγραμματισμένη παράσταση της Alanis Morissette.

Η εκστρατεία είχε επτά συναυλίες swing-state τη Δευτέρα, σημειώνει η έκθεση, συμπεριλαμβανομένων των παραστάσεων του Τζον Μπον Τζόβι στο Ντιτρόιτ, της Κριστίνα Αγκιλέρα στο Λας Βέγκας, της Κέιτι Πέρι στο Πίτσμπουργκ και της Λέιντι Γκάγκα στη Φιλαδέλφεια, και μια παράσταση του 2 Chainz σε μια συγκέντρωση τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές στην Ατλάντα.

«Τα χρήματα δεν μπορούν να σου αγοράσουν την αγάπη ή έναν καλό υποψήφιο», είπε ο Ρεπουμπλικανός πολιτικός στρατηγός Μπραντ Τοντ στο Examiner, όσον αφορά τις τεράστιες δαπάνες.

«Η διαφήμιση είναι μια αρκετά σημαντική πηγή πληροφοριών για τους ταλαντευόμενους ψηφοφόρους», είπε ο Τοντ. «Αναμφίβολα έχει σημασία, αλλά δεν είναι αρκετό. Δεν πειράζει αν έχετε το λάθος μήνυμα και δεν παραδόθηκε με συναρπαστικό τρόπο. Αυτό που έλειπε από την εκστρατεία της ήταν κάθε προσπάθεια να έρθει σε ρήξη με τη μη δημοφιλή διοίκηση στην οποία ήταν μέρος της».

Η εκστρατεία Χάρις δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα του Fox News Digital για σχολιασμό.