Η πρωθυπουργός της Σκωτίας Νίκολα Στέρτζον κατηγόρησε σήμερα τη βρετανική κυβέρνηση για «αξιολύπητη δειλία» λόγω της απόφασής της να ματαιώσει μια κρίσιμη ψηφοφορία για το Brexit στο βρετανικό κοινοβούλιο.

«Πρόκειται για μια στιγμή που σημαδεύει μια στροφή και μια ενέργεια αξιολύπητης δειλίας από μια κυβέρνηση των Τόρι (Συντηρητικών) η οποία έχει εξαντλήσει όλες τις επιλογές δράσης και τώρα καταρρέει μέσα στο απόλυτο χάος», ανέφερε σε μια δήλωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η συμφωνία της πρωθυπουργού θα έπρεπε να έρθει στο κοινοβούλιο του Ηνωμένου Βασιλείου αμέσως έτσι ώστε να καταψηφιστεί και να μπορέσουμε να αντικαταστήσουμε το χάος των Τόρι (Συντηρητικών) με μια λύση που θα προστατεύει τις δουλειές, το επίπεδο ζωής και τη θέση της Σκωτίας στην Ευρώπη».

Η Στέρτζον είπε ακόμη πως οι βουλευτές του Εθνικού Κόμματος της Σκωτίας θα υποστηρίξουν οποιαδήποτε πρόταση μομφής καταθέσει το Εργατικό Κόμμα εναντίον της κυβέρνησης της Τερέζα Μέι στο εθνικό κοινοβούλιο.

«Αν οι Εργατικοί, ως επίσημη αντιπολίτευση, καταθέσουν πρόταση μομφής σε αυτή την ανίκανη κυβέρνηση αύριο, @τοSNP θα την υποστηρίξει και μπορούμε στη συνέχεια να εργαστούμε από κοινού για να δώσουμε στον κόσμο την ευκαιρία να σταματήσει το Brexit με μια άλλη ψήφο. Αυτή η εικόνα καταστροφής δεν μπορεί να συνεχιστεί – τι λέτε;» έγραψε η Στέρτζον σε ανάρτησή της στο Twitter

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο μεταξύ, Βρετανός υφυπουργός δήλωσε σήμερα πως η Τερέζα Μέι θα επιστρέψει στις Βρυξέλλες για να επιδιώξει να διαπραγματευθεί εκ νέου το λεγόμενο ιρλανδικό backstop (δίχτυ ασφαλείας) της συμφωνίας εξόδου με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Μέι αποφάσισε ξαφνικά σήμερα να ματαιώσει μια κοινοβουλευτική ψηφοφορία για τη συμφωνία της για το Brexit, τινάζοντας στον αέρα το σχέδιο της Βρετανίας να εγκαταλείψει την ΕΕ την παραμονή της ψηφοφορίας, έπειτα από επανειλημμένες προειδοποιήσεις βουλευτών ότι βρίσκεται αντιμέτωπη με μια καταστροφή.

«@Η Τερέζα_Μέι άκουσε τους συναδέλφους και θα πάει στις Βρυξέλλες για να αποκρούσει το backstop», ανέφερε στο Twitter ο Ναντίμ Ζαχάουι, υφυπουργός Παιδείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης