«Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη, αλλά κι εμείς επίσης» δηλώνουν οι σιδηροδρομικοί που κατέβηκαν για άλλη μια φορά στους δρόμους σήμερα για να δείξουν στη γαλλική κυβέρνηση ότι δεν αποδυναμώθηκαν. Σε τέσσερις ημέρες αναμένεται να πραγματοποιηθεί η προγραμματισμένη συνάντησή τους με τον πρωθυπουργό Εντουάρ Φιλίπ στο Ματινιόν.

Κινητοποιήσεις οργανώθηκαν σήμερα στη Λιλ, τη Μετς, την Τουλούζη, τη Λιόν. Στο Παρίσι, αρκετές εκατοντάδες σιδηροδρομικοί, με τους οποίους είχαν ενωθεί φοιτητές, εκπαιδευτικοί, ηλεκτρολόγοι, ταχυδρομικοί και άλλοι, συγκεντρώθηκαν έξω από την Εκόλ Μιλιτέρ. «Είμαστε εδώ για να διατηρήσουμε την πίεση στην κυβέρνηση, για να έχουμε πραγματικές διαπραγματεύσεις. Ο πρωθυπουργός είναι αποφασισμένος, αλλά κι εμείς επίσης», είπε ο Φρεντερίκ Παβέ, ένας συνδικαλιστής της CGT από το Κορμπέιγ-Εσόν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εργαζόμενοι «δεν αποδυναμώνονται» και «δεν θα παραχωρήσουν τίποτα», είπε στους συγκεντρωμένους ο Λοράν Μπρεν, του συνδικάτου CGT-Cheminots.

Μια ψεύτικη επιταγή, ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ, παραδόθηκε συμβολικά στους σιδηροδρομικούς από τον κοινωνιολόγο Ζαν-Μαρκ Σαλμόν ο οποίος είχε την πρωτοβουλία να οργανώσει ένα «ταμείο στήριξης» των απεργών. «Η απεργία σας γεννά μεγάλες ελπίδες στη χώρα», δήλωσε.

Λόγω της 48ωρης απεργίας εκτελούνται μόνο τα μισά δρομολόγια των TVG (υπερταχείες) και ένα στα τρία των Ιντερσίτι. Στο Ιλ ντε Φρανς κινούνται επίσης μόνο οι μισοί συρμοί του προαστιακού και εκτιμάται ότι τα προβλήματα αυτά στις μετακινήσεις θα συνεχιστούν και αύριο Παρασκευή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διήμερη απεργία πραγματοποιεί και το προσωπικό της Air France, όμως εκτελείται κανονικά σχεδόν το 85% των δρομολογίων καθώς η συμμετοχή των πιλότων σε αυτήν την κινητοποίηση δεν είναι τόσο υψηλή όσο στις προηγούμενες 11 απεργίες των τελευταίων μηνών. Όπως και στα τρένα, η απεργία θα συνεχιστεί και αύριο ενώ έχει ήδη προκηρυχθεί άλλη μια διήμερη απεργιακή κινητοποίηση, για τις 7 και 8 Μαΐου. Η επόμενη 48ωρη απεργία των σιδηροδρομικών είναι προγραμματισμένη για τις 8 και 9 του μηνός.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης