Συνολικά 1,32 δισ. άνθρωποι είναι ενεργοί χρήστες του Facebook για τον μήνα Ιούνιο (αύξηση 14% σε σχέση με το 2013), ενώ σημαντικός είναι ο πολλαπλασιασμός των διαφημιστικών εσόδων και των κερδών της μετοχής στη Wall Street.

Κατά μέσο όρο, 829 εκατ. άνθρωποι (το 63% των συνολικών χρηστών) χρησιμοποιούσαν καθημερινά το Facebook τον Ιούνιο, 19% περισσότεροι από τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, σύμφωνα με το BBC, τους «Times» της Νέας Υόρκης και τον βρετανικό «Guardian». Οι χρήστες που χρησιμοποίησαν το δίκτυο τουλάχιστον μία φορά την ημέρα από κινητή συσκευή ήταν 654 εκατομμύρια τον περασμένο μήνα (αύξηση 14% από τον Ιούνιο του 2013), ενώ συνολικά οι χρήστες μέσω (και) κινητής συσκευής έφθασαν τα 1,07 δισεκατομμύρια. Εκτιμάται πως το 30% των χρηστών χρησιμοποιούν το Facebook αποκλειστικά από κάποια κινητή συσκευή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο δεύτερο τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου 2014 το Facebook εμφάνισε κέρδη 791 εκατ. δολαρίων, υπερδιπλάσια από τα 333 εκατ. δολάρια που είχε στο περσινό δεύτερο τρίμηνο (αύξηση 138%). Ήταν μια οικονομική επίδοση αρκετά καλύτερη από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές της Wall Street, κάτι που συμβαίνει για πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο. Παράλληλα, τα έσοδα του διάσημου ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης διαμορφώθηκαν σε 2,91 δισ. δολάρια από 1,81 δισ. δολάρια στο περσινό αντίστοιχο τρίμηνο, εμφανίζοντας θεαματική αύξηση 61%. Τα έσοδα αυτά σχεδόν στο σύνολό τους ήταν διαφημιστικά, που έφθασαν τα 2,68 δισ. δολάρια (αύξηση 67% έναντι του περσινού δευτέρου τριμήνου).

Ειδικότερα, τα έσοδα από διαφημίσεις σε κινητές συσκευές ήταν 1,66 δισ. δολάρια και αποτελούσαν πλέον περίπου τα 2/3 (το 62%) των συνολικών διαφημιστικών εσόδων του αμερικανικού δικτύου, έναντι ποσοστού 59% στο πρώτο τρίμηνο του 2014 και 41% στο δεύτερο τρίμηνο του 2013. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι όλο και περισσότεροι διαφημιζόμενοι προσελκύονται από τις δυνατότητες προβολής στην πλατφόρμα για κινητές συσκευές του Facebook. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών eMarketer, το Facebook εισέπραξε το 2013 το 5,8% των συνολικών παγκόσμιων διαφημιστικών εσόδων του Διαδικτύου, από 4,1% το 2012, ενώ αναμένεται να φθάσει το 8% στο τέλος του τρέχοντος έτους.

Ο μέσος Αμερικανός περνάει τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα στο Facebook

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είχαμε ένα καλό δεύτερο τρίμηνο. Η κοινότητά μας συνέχισε να μεγαλώνει και διαβλέπουμε πολλές ευκαιρίες μπροστά μας, καθώς διασυνδέουμε τον υπόλοιπο κόσμο» δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του δικτύου Μαρκ Ζάκερμπεργκ.

Όπως είπε, ο μέσος Αμερικανός περνάει πλέον 40 λεπτά την ημέρα στο Facebook, ενώ πρόσθεσε ότι τα επόμενα χρόνια το δίκτυο θα επενδύσει σε νέες υπηρεσίες για τους χρήστες, μεταξύ άλλων για την πραγματοποίηση οικονομικών συναλλαγών εν κινήσει, την εικονική πραγματικότητα (γι’ αυτό έγινε προ ημερών η εξαγορά της εταιρείας Oculus VR αντί 2 δισ. δολ.) και τις αναζητήσεις, σε ανταγωνισμό με την Google, χωρίς όμως να αναμένεται άμεσα κάποια νέα πηγή κέρδους.

Η μετοχή του Facebook έχει υπερδιπλασιαστεί μέσα στο τελευταίο 12μηνο, ενώ από την αρχή του έτους εμφανίζει αύξηση περίπου 30% και σήμερα η τιμή της κινείται κοντά στα 75 δολάρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης