Ανταπόκριση από Στρασβούργο -Νίκος Ρούσσης 

Θα περίμενε κανείς περισσότερη σοβαρότητα, από τους υπεύθυνους της προπαγανδιστικής καμπάνιας του Ευρωκοινοβουλίου, στην απέλπιδα προσπάθεια τους να κάνουν τους ευρωπαίους πολίτες να προσέλθουν στις κάλπες και να ψηφίσουν στις ευρωεκλογές.

Θα περίμενε να «επικοινωνήσουν» με τους ευρωπαίους, για θέματα που τους καίνε και να προσπαθήσουν να τους φέρουν στις κάλπες, για να εκλέξουν τους καταλληλότερους, ίσως, να τα επιλύσουν, μέσω της δράσης τους, στη νέα ευρωβουλή.

Ελάχιστοι, όμως, ήταν αυτοί που περίμεναν, να επιστρατευθούν στη μάχη για την προσέλευση ψηφοφόρων στις ευρωκάλπες, οικονομικοί ευρωπαϊκοί κολοσσοί επώνυμοι σκηνοθέτες και μόλις χθες επαγγελματίες …ποδοσφαιριστές.

Προφανής η σκοπιμότητα των επικοινωνιολόγων αλλά εξίσου προφανής και η υποτίμηση της νοημοσύνης των ευρωπαίων πολιτών, που τους θεωρούν «ικανούς» να παρασυρθούν από ηχηρά ονόματα και ν’ αφήσουν τη βολή τους και την πίκρα τους για τα ευρωπαϊκά τεκταινόμενα και να πάνε σωρηδόν στις ευρωκάλπες.

Έτσι χθες, δεκάδες επαγγελματίες ποδοσφαιριστές από όλη την Ευρώπη εντάχθηκαν σε εκστρατεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της FIFPro για την προώθηση των ευρωπαϊκών εκλογών της 2019 αυτής της εβδομάδας.
 
Η εκστρατεία υποστηρίζεται από 10 ευρωπαϊκά συνδικάτα παικτών: AIC (Ιταλία), VDF (Αυστρία), HUNS (Κροατία), AFE (Ισπανία), SJPF (Πορτογαλία), SFS (Σουηδία), SPINS , JPY (Φινλανδία) και PASP (Κύπρος) και ο γενικός γραμματέας της FIFPro Europe, Jonas Baer-Hoffman, δήλωσε ότι ήταν ευχαριστημένος από την υποστήριξη των παικτών και των συνδικάτων τους.

Παράλληλα, σχεδόν 500 προσωπικότητες του κινηματογράφου από όλη την Ευρώπη, ανάμεσά τους η γαλλίδα σκηνοθέτρια Σελίν Σιαμά και ο βρετανός κινηματογραφιστής Στίβεν Φρίαρς, απηύθυναν έκκληση από τις Κάννες προς τους ευρωπαίους πολίτες να ψηφίσουν στις ευρωεκλογές.

«Μεταξύ 23 και 26 Μαΐου, πρέπει να ψηφίσουμε», γράφουν στην ανακοίνωση οι καλλιτέχνες που υπογράφουν το κείμενο, για τους οποίους αυτές οι εκλογές “αποτελούν μια κρίσιμη πρόκληση, τόσο για τα θεμελιώδη δικαιώματά μας όσο και για την ελευθερία της δημιουργίας.

Το ερώτημα που ανακύπτει είναι το κατά πόσον ευρωπαίοι ψηφοφόροι, παρασυρμένοι απ’ αυτήν την «γκλάμουρους» προπαγάνδα, θα μπορέσουν να διαμορφώσουν με την ψήφο τους, μία αξιοπρεπή σύνθεση στην νέα Ευρωβουλή.

Αυτό, όμως, φαίνεται πως δεν απασχολεί τους μοσχοπληρωμένους επικοινωνιολόγους.