Η εταιρεία κατασκευής και υποστήριξης ελικοπτέρων, «Eurocopter», εξέδωσε τη Δευτέρα μια προειδοποίηση ασφαλείας για τους χειριστές των ελικοπτέρων «EC135», μετά το δυστύχημα με αεροσκάφος ίδιου τύπου, που συνέβη τον περασμένο μήνα στη Σκωτία και κόστισε τη ζωή σε 10 ανθρώπους.

Η εταιρεία αεροπορικών υπηρεσιών «Bond Aviation» με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, κράτησε προσεδαφισμένα τα 38 «EC135s» ελικόπτερα του στόλου της, στις 11 Δεκεμβρίου, καθώς σ’ ένα από αυτά διαπιστώθηκε βλάβη στον δείκτη καυσίμων. Έρευνες έδειξαν ότι το ίδιο πρόβλημα είχαν και άλλα ελικόπτερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκπρόσωπος της «Eurocopter», ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με τις έρευνες της «Bond Aviation», πιθανώς υπάρχουν περισσότερα ελικόπτερα στην Ευρώπη που έχουν το ίδιο πρόβλημα, όπου φαίνεται πως υπάρχουν περισσότερα καύσιμα απ’ ότι πραγματικά έχουν απομείνει στο ντεπόζιτο.

«Τα αποτελέσματα της πρώτης ανάλυσης δείχνουν πως η ένδειξη της ποσότητας καυσίμου στις δεξαμενές εφοδιασμού παρουσιάζει μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που πραγματικά υπάρχει», αναφέρει η εταιρεία σε δήλωσή της.

«Τα πληρώματα των ελικοπτέρων πρέπει να γνωρίζουν ότι στη χειρότερη των περιπτώσεων η κόκκινη ένδειξη “Low Fuel” θα μπορούσε να ανάψει χωρίς να έχει εμφανιστεί πρώτα η προειδοποίηση “FUEL Caution”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η «Eurocopter» εξέδωσε ανακοίνωση ασφαλείας προκειμένου να υπενθυμίσει σε όλους τους χειριστές των «EC135» να ακολουθούν το πρωτόκολλο ασφαλείας, το οποίο περιγράφεται στο εγχειρίδιο πτήσης, ανεξάρτητα από την ένδειξη της ποσότητας καυσίμων του αεροσκάφους.

Στην προκαταρκτική έκθεση της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB), η οποία ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα, αναφέρεται ότι οι αρχικοί έλεγχοι δεν έδειξαν ότι υπήρχε πρόβλημα στον κινητήρα ή το κιβώτιο των ταχυτήτων του σκωτσέζικου ελικοπτέρου, ενώ το αεροσκάφος διέθετε ακόμα καύσιμα. Οι αρχές συνεχίζουν τις έρευνες προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια που οδήγησαν στη συντριβή του ελικοπτέρου.

Πηγή: ΑΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης