Με πανάκριβες διαφημιστικές καμπάνιες σε σημαντικές ιστοσελίδες του εξωτερικού, όπως αυτή του CNN, η ΠΓΔΜ προσπαθεί να προσελκύσει επενδυτές. Η διαφήμιση, που δεν χρησιμοποιεί φυσικά την επίσημη και αναγνωρισμένη από τον ΟΗΕ ονομασία της χώρας (FYROM), έχει τίτλο «επενδύστε στη Μακεδονία» και απεικονίζει έναν χάρτη που προσδιορίζει τη θέση της γείτονος.
Η διαφήμιση παραπέμπει στην ιστοσελίδα της Επιτροπής για τις Εξωτερικές Επενδύσεις και της Προώθησης των Εξαγωγών της ΠΓΔΜ.
Επιμέλεια: Σωτήρης Σκουλούδης