Την προσοχή των χρηστών του Facebook εφιστά μια νέα έρευνα η οποία αναδεικνύει ότι κακή χρήση του μέσου κοινωνικής δικτύωσης έχει δυσάρεστες, επιπτώσεις.

Συγκεκριμένα όπως προκύπτει από τη μελέτη αυτή ένας στους 10 νέους έχει χάσει τη δουλεία του ή έχει απορριφθεί από μια θέση λόγω του προφίλ του στο facebook.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα αποτελέσματα της διεθνούς έρευνας που διεξήγαγε η εταιρεία «Οn device research» που έγινε σε δείγμα 6.000 νέων ηλικίας 16 έως 34 ετών καταδεικνύουν ότι ένας στους δέκα νέους απολύθηκε ή απορρίφθηκε από κάποια θέση λόγω πληροφοριών που συνέλεξε ο εργοδότης τους από το συνολικό προφίλ του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το γεγονός αυτό, ωστόσο, δεν φαίνεται να ανησυχεί ιδιαίτερα τους νέους, αφού, όπως προκύπτει από την ίδια έρευνα, δυο στους τρεις δεν ανησυχούν για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία η αποκάλυψη πληροφοριών (και φωτογραφιών) από την προσωπική τους ζωή και συνεχίζουν να «δομούν» το προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχοντας κατά νου πώς αυτό θα είναι αρεστό στους φίλους τους, αδιαφορώντας αν κάποια πληροφορία ή φωτογραφία που αναρτούν κάνει αρνητική εντύπωση στον εργοδότη τους.

Επιμέλεια: Παναγιώτης Βλαχουτσάκος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης