Εισιτήρια για μία κρουαζιέρα που θα πραγματοποιούσε το «Costa Concordia» τον Απρίλιο πωλούνταν στο Διαδίκτυο από τον ιστότοπο της διαχειρίστριας εταιρείας, ακόμη και δύο ημέρες μετά το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου, που έχει κοστίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 12 ανθρώπους, όπως δήλωσε δημοσιογράφος της εφημερίδας The Indepenedent στο τηλεοπτικό δίκτυο BBC.
Ο δημοσιογράφος μπήκε την προηγούμενη Κυριακή, δύο ημέρες μετά το ναυάγιο του Concordia, στον ιστότοπο της εταιρείας για να αναζητήσει πληροφορίες για τους επιβάτες που είχαν αγοράσει εισιτήρια για μελλοντικές κρουαζιέρες με το συγκεκριμένο πλοίο. Με έκπληξή του διαπίστωσε πως η εταιρεία εξακολουθούσε να διαφημίζει μια κρουαζιέρα με το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο τον προσεχή Απρίλιο.
«Σκέφτηκα, ας το επιβεβαιώσω, διότι προφανώς δεν μπορούν να συνεχίζουν να πωλούν εισιτήρια την ώρα που το πλοίο έχει ναυαγήσει. Τελικά, όχι μόνο μου πούλησαν το εισιτήριο και πήραν τα χρήματα αλλά την επομένη ημέρα μου έστειλαν επιβεβαίωση και την κάρτα επιβίβασής μου στην οποία αναφερόταν το νούμερο της καμπίνας μου», εξήγησε.
Πάντως το βράδυ του Σαββάτου, εκπρόσωπος της εταιρείας «Costa Crocerie», στην οποία ανήκει το «Costa Concordia», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι «οι τεχνικές εργασίες για να σταματήσουν οι κρατήσεις στο “Costa Concordia” ξεκίνησαν το Σάββατο 14 Ιανουαρίου και διήρκησαν μέχρι τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου στις 16:00».
«Αυτό μπορεί να εξηγεί γιατί κάποιες κρατήσεις μπόρεσαν να γίνουν στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου», υπογράμμισε.
Επιμέλεια: Μάριος Βελέντζας