Αποφασισμένη ακόμα και να απορρίψει μια καλή θέση εργασίας είναι η νέα γενιά των εργαζομένων, αν δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στα social media.

Έτσι λοιπόν , ένα στα πέντε άτομα που αναζητούν εργασία στο Ηνωμένο Βασίλειο (19,7%) δηλώνει πως δεν θα πήγαινε να δουλέψει κάπου που δεν θα μπορούσε να σερφάρει σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Η έρευνα που διεξήχθη μεταξύ 870 εργοδοτών και υποψηφίων εργαζομένων διαπίστωσε ότι το 50% των εργαζομένων χρησιμοποιούν τα social media – το 36% συνδέεται «περιστασιακά» και το 13.3% «καθημερινά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Oι νεότεροι, που είναι και περισσότερο φανατικοί, δηλώνουν πως είναι πιθανό να απαιτήσουν την πρόσβαση στα social media. Πρόκειται για ένα γεγονός που οι εργοδότες κατανοούν.Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων εργοδοτών επιτρέπει την πλήρη πρόσβαση, το 43,2% επιτρέπει περιορισμένη πρόσβαση και το 44,3% πιστεύει ότι επιτρέποντας την πρόσβαση στα social media συμβάλλει στη διατήρηση ειδικευμένου εργατικού δυναμικού. Από την άλλη πλευρά, το 23,7% έχει απαγορεύσει εντελώς τα social media.

Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης