Η βρετανική εταιρεία παροχής ευρυζωνικών υπηρεσιών «Talk Tal»k ανακοίνωσε το Σάββατο ότι δεν πιστεύει πως οι δράστες μιας κυβερνοεπίθεσης, που πραγματοποιήθηκε εναντίον της αυτή την εβδομάδα, θα μπορέσουν να κλέψουν χρήματα από τους πελάτες της.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την Παρασκευή, ότι έλαβε αίτημα για λύτρα από αγνώστους οι οποίοι ανέλαβαν την ευθύνη για την κυβερνοεπίθεση που μπορεί να έχει οδηγήσει στην κλοπή προσωπικών δεδομένων των περισσότερων από τεσσάρων εκατ. πελατών της.
«Είναι μια επίθεση μικρότερη απ’ ό,τι αρχικά πιστεύαμε», δήλωσε στο Sky News η διευθύνουσα συμβουλος της εταιρειας Ντάιντο Χάρντινγκ.
«Από οποιαδήποτε πληροφορία πιστωτικής κάρτας έχουν κλέψει, έχουν απαλειφθεί τα έξι μεσαία ψηφία της πιστωτικής κάρτας ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οικονομικές συναλλαγές», εξήγησε.
Η εταιρεία, σε βάρος της οποίας έχουν πραγματοποιηθεί φέτος άλλες δύο παραβιάσεις δεδομένων, ανακοίνωσε επίσης πως η επίθεση δεν έπληξε τα συστήματά της και πως δεν υπήρξε παραβίαση των κωδικών πρόσβασης των πελατών της στον ιστότοπο.
Ωστόσο επικεφαλής βρετανικών επιχειρήσεων προειδοποίησαν σήμερα για τον κίνδυνο των ηλεκτρονικών εγκλημάτων και κάλεσαν την αστυνομία να θεωρήσει το θέμα επείγουσα προτεραιότητα, λέγοντας πως οι εταιρείες αντιμετωπίζουν συνεχείς παραβιάσεις της ασφάλειάς τους.