Εγκληματική ενέργεια «δείχνει» το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Boeing 737 της China Eastern Airlines στη νότια Κίνα, το οποίο συνετρίβη τον Μάρτιο και στο οποίο επέβαιναν 132 άνθρωποι.

Συγκεκριμένα, δημοσίευμα της εφημερίδας Wall Street Journal, επικαλούμενο άτομα που γνωρίζουν την προκαταρκτική αξιολόγηση Αμερικανών αξιωματούχων, αναφέρει πως τα δεδομένα πτήσης που ανακτήθηκαν δείχνουν ότι κάποιος βρισκόταν στο πιλοτήριο κι έριξε σκόπιμα το αεροπλάνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, δεν είναι ξεκάθαρο -τουλάχιστον ακόμα- αν το άτομο που βρισκόταν στο πιλοτήριο ήταν κάποιος από τους κυβερνήτες ή αν κάποιος είχε εισέλθει με τη βία στο χώρο, ώστε να μιλήσουμε για περίπτωση αεροπειρατείας.

Το μοιραίο Boeing, που εκτελούσε πτήση από το Κούνμινγκ στη Γκουανγκζού, πετούσε σε μεγάλο υψόμετρο όταν ξαφνικά διέγραψε μια σχεδόν κατακόρυφη πτώση, προσκρούοντας σε βουνό της περιοχής Κουανγκσί με εξαιρετικά μεγάλη ταχύτητα.

«Το αεροπλάνο έκανε ό,τι του είπε να κάνει κάποιος στο πιλοτήριο», ανέφερε με νόημα ένα άτομο που έχει γνώση της προκαταρκτικής αξιολόγησης, η οποία περιλαμβάνει ανάλυση πληροφοριών που εξάγονται από τον κατεστραμμένο καταγραφέα δεδομένων πτήσης του αεροπλάνου.

Εν τω μεταξύ, οι πιλότοι δεν ανταποκρίθηκαν στις επανειλημμένες κλήσεις από ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και άλλα αεροπλάνα που βρίσκονταν σε κοντινή απόσταση κατά τη διάρκεια της ταχείας καθόδου, δήλωσαν οι αρχές.

Το τραγικό δυστύχημα της πρόσκρουσης του Boeing 737 της China Eastern Airlines είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν ακαριαία τη ζωή τους 123 επιβάτες και εννέα μέλη του πληρώματος, στην πιο θανατηφόρα αεροπορική τραγωδία της ηπειρωτικής Κίνας τα τελευταία 28 χρόνια.

Κίνα: Για εικασίες είχε κάνει λόγο η Πολιτική Αεροπορία

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας απάντησε στις 11 Απριλίου, στις φήμες του Διαδικτύου περί σκόπιμης συντριβής, υποστηρίζοντας πως «η εικασία είχε παραπλανήσει σοβαρά το κοινό» και «παρενέβη στο έργο διερεύνησης του ατυχήματος».

Η Boeing και η NTSB αρνήθηκαν να σχολιάσουν τα δημοσιεύματα των ειδησεογραφικών πρακτορείων και παρέπεμψαν τα ερωτήματα στις κινεζικές ρυθμιστικές αρχές, ενώ η China Eastern δεν πήρε θέση άμεσα.

Σύμφωνα με έκθεση της Boeing, οι ερευνητές δεν βρήκαν στοιχεία για «κάτι μη φυσιολογικό», δήλωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας (CAAC) τον Απρίλιο.

Το δρομολόγιο του μοιραίου αεροσκάφους

Σε ανακοίνωσή της, η CAAC (Διοίκηση Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας) δήλωσε ότι το προσωπικό είχε εκπληρώσει τις απαιτήσεις ασφαλείας πριν από την απογείωση, το αεροπλάνο δεν μετέφερε επικίνδυνα εμπορεύματα και δεν φαινόταν να υπάρχει κακοκαιρία, επισημαίνοντας μάλιστα ότι η πλήρης έρευνα μπορεί να διαρκέσει δύο ή περισσότερα χρόνια.

Τώρα το επίκεντρο των ερευνών έχει στραφεί στους πιλότους, είπε το άτομο που μίλησε στην εφημερίδα, προσθέτοντας ότι κάποιος άλλος στο αεροπλάνο θα μπορούσε να είχε καταλάβει το πιλοτήριο και να το συνέτριψε εσκεμμένα.

Συνεχίζει τις πτήσεις της η China Eastern Airlines

Οι έρευνες μπορεί να διαρκέσουν αρκετό καιρό για να καταλήξουν στα αίτια της συντριβής και στους παράγοντες που συνέβαλαν σε αυτή, ωστόσο η China Eastern έχει αρχίσει εκ νέου τις πτήσεις με αεροσκάφη τύπου 737-800, αφού καθήλωσε ολόκληρο τον στόλο της για περίπου ένα μήνα μετά τη συντριβή.

Αξίζει να σημειωθεί πως το δικινητήριο Boeing 737-800 είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αεροπλάνα στον κόσμο για πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης