Εξαιρετικά δύσκολοι είναι οι τελευταίοι μήνες για την μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών στον κόσμο, Airbus, αφού εκτός από τα δύο τραγικά δυστυχήματα (Air France και Yemenia Air), το ένα μετά το άλλο τα προβλήματα που αναφέρονται από τις αεροπορικές εταιρείες πέφτουν «βροχή».

Τελευταίο συμβάν έγινε σε αεροσκάφος της Air France, που εκτελούσε την πτήση Παρίσι-Ντουάλα (Καμερούν), και το οποίο αναγκάστηκε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο του Ρουασί, στην Γαλλική πρωτεύουσα, όταν παρουσιάστηκε «ανωμαλία στο σύστημα επεξεργασίας του αέρα», σύμφωνα με ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, επρόκειτο για ένα Airbus A330, όμοιο με το «μοιραίο» αεροσκάφος της πτήσης AF447 που έπεσε στον Ατλαντικό Ωκεανό την 1η Ιουνίου, το οποίο λίγο μετά από την απογείωσή του χθες το μεσημέρι παρουσίασε πρόβλημα στο σύστημα επεξεργασίας του αέρα, με αποτέλεσμα καπνοί να «πνίξουν» τους 185 επιβάτες που μετέφερε.

Ο πιλότος του αεροσκάφους αποφάσισε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο, μόλις 28 λεπτά μετά την απογείωσή του.

Αντικατάσταση των μετρητών ταχύτητας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την ίδια στιγμή η Airbus εξέδωσε τεχνική οδηγία προς τις αεροπορικές εταιρείες με την οποία τις συμβουλέυει να αντικαταστήσουν στα αεροσκάφη τύπου A330 και A340 τουλάχιστον δύο από τα τρία συστήματα μέτρησης της ταχύτητας του αέρα “Pitot”, που έχουν κατασκευαστεί από την γαλλική “Thales” με συστήματα της Αμερικανικής “Goodrich”.

Στην ίδια ανακοίνωση γνωστοποιείται ότι στα υπόλοιπα μοντέλα αεροσκαφών της Airbus δεν χρειάζονται αλλαγές καθώς είναι ήδη εξοπλισμένα με τα συστήματα της Goodrich.

(Πρώτη καταχώρηση: 31 Ιουλίου 2009, 11:06)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης