Κυρίαρχο θέμα σχολιασμού στον γερμανικό Τύπο είναι η κοινή απόφαση Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και Κομισιόν για δραστικό περιορισμό της εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα για τα αυτοκίνητα. Στόχος είναι οι τιμές των συγκεκριμένων ρύπων να μειωθούν κατά 15% έως το 2025 και κατά 37,5% μέχρι το 2030.
Ο γερμανικός Τύπος χαιρετίζει στην πλειονότητά του την απόφαση για μείωση των επιζήμιων για το περιβάλλον εκπομπών, ωστόσο προβαίνει και σε ορισμένες καίριες επισημάνσεις.
Η «Süddeutsche Zeitung» κάνει λόγο για «κακομαθημένη από το κράτος» αυτοκινητοβιομηχανία, στηλιτεύοντας τη συνήθη καταστροφολογία εκ μέρους της πανίσχυρης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας περί απώλειας ανταγωνιστικότητας και κινδύνου να χαθούν θέσεις εργασίας. «Αυτή είναι η μόνιμη επωδός κάθε φορά που πρόκειται να τεθούν όροι περιβαλλοντικής προστασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ναι μεν οι Βρυξέλλες θέτουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες απέναντι σε νέες προκλήσεις. […] όμως και στο παρελθόν υπήρξαν υψηλές περιβαλλοντικές αξιώσεις. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αντεπεξήλθε σε αυτές, γι’ αυτό θεωρείται εξάλλου η καλύτερη στον κόσμο» τονίζει η εφημερίδα του Μονάχου.