Υπάρχουν φορές που οι κατάλογοι των εστιατορίων αλλά τα φυλλάδια των delivery δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα πραγματικά τις ιλουστρασιόν φωτογραφίσεις των περιοδικών μόδας.
Πολλές φορές, δε, είναι τόσο ζωντανές και παραστατικές οι απεικονίσεις, που νομίζεις ότι μπορείς σχεδόν να μυρίσεις το φαγητό. Τότε είναι που οι σιελογόνοι αδένες αρχίζουν να εκκρίνουν το σάλιο και η φωτογράφιση έχει πετύχει τον στόχο της… Να ερεθίσει δηλαδή το μυαλό και να μας κάνει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε με το στομάχι μας…
Προσπαθήστε, λοιπόν, κάθε φορά να παραβλέπετε τις εντυπωσιακές εικόνες που συνήθως είναι αποτέλεσμα επιμελούς και επίπονης στιλιστικής προσπάθειας. Είναι μάλλον απίθανο η εικόνα που βλέπετε στον κατάλογο να είναι η ίδια που θα συναντήσετε στο πιάτο σας. Μην πέφτετε, επομένως, στην παγίδα που τόσο περίτεχνα σας «σερβίρεται».
Σημασία δεν έχει η εντυπωσιακή εικόνα αλλά το θρεπτικό και θερμιδικό περιεχόμενο της τροφής που θα καταναλώσετε. Αυτός είναι και ο λόγος που πρόσφατα η κυβέρνηση των Η.Π.Α. υποχρέωσε τις μεγάλες αλυσίδες των εστιατορίων να αναγράφουν πάνω στη φωτογραφία με τρόπο ευδιάκριτο το θρεπτικό περιεχόμενο των τροφίμων που διαφημίζουν!
Πηγή: diatrofi.gr
Επιμέλεια: Δήμητρα Μπιλάλη