«Ο σκοπός του βιβλίου είναι να παρουσιάσει τις πολλαπλές διαστάσεις της Prada: από την μόδα στην επικοινωνία, από την επίτευξη της τελειότητας στην τεχνολογική ανάπτυξη, από την αρχιτεκτονική στην τέχνη..» Αυτά είναι τα λόγια που το ανδρόγυνο και διοικητικό δίδυμο Patrizio Bertelli (Prada CEO) και Miuccia Prada χρησιμοποιούν για την εισαγωγή του καινούργιου τους τόμου για την ιστορία του οίκου, 706 σελίδων. Το βιβλίο παρέχει εξαιρετικές αποκλειστικές φωτογραφίες από τα ατελιέ, τα στούντιο, τις επιδείξεις μόδας και όλες τις καμπάνιες που δημιουργήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια ιστορίας του οίκου.

Και μιλώντας για ιστορία, η Prada ξεκίνησε την παραγωγή της το 1913 όταν η οικογένεια Prada και κυρίως ο Mario Prada(παππούς της Miuccia) σύστησε για πρώτη φορά τα προϊόντα του που αποτελούνταν από γυαλιά μέχρι αποσκευές. Από τότε, η Prada έχει γίνει από τις πιο εδραιωμένες φίρμες παγκοσμίως όχι μόνο για τα τέλειας ποιότητας, ρούχα και αξεσουάρ που παράγει αλλά και για τα σχέδια και υλικά που χρησιμοποιεί και είναι αποτέλεσμα τεχνολογικών ερευνών. Η έρευνα των υφασμάτων είναι τόσο λεπτομερής και πρωτοποριακή που ακόμα και οι κριτικοί μένουν πολλές φορές άφωνοι με το αποτέλεσμα που προκύπτει.

Επιπλέον, η Prada έχει δημιουργήσει τον οργανισμό Prada Art Foundation, που έχει βοηθήσει δεκάδες νέους και εξαιρετικούς καλλιτέχνες να προωθήσουν την δουλειά τους. Μερικοί από αυτούς είναι οι Tom Sachs, Mariko Mori, Nathalie Djurberg, και Francesco Vezzoli.