Ο εμβληματικός αμερικανικός οίκος Calvin Klein έχει συνδέσει το όνομά του με τα κλασικά τζιν, τα basic εσώρουχα και το χαρακτηριστικό logo του, το οποίο θυμόμαστε από τα -πλέον- vintage T-shirts των ’90s.

Ωστόσο, ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Raf Simons (που ανέλαβε τον Calvin Klein αφού έφυγε από τον Dior) φαίνεται ότι αποφάσισε να δώσει μια φρέσκια ματιά στο logo του οίκου, σηματοδοτώντας μια νέα, μοντέρνα περίοδο που συνδέεται με τη θητεία του.

Ο διάσημος οίκος δημοσίευσε στην προσωπική σελίδα του brand μια φωτογραφία με το νέο logo σχολιάζοντας στη λεζάντα: «Επιστροφή στο πνεύμα του original» και «Φόρος τιμής στον ιδρυτή και στην ιστορία του brand».

Περισσότερα στο govastileto.gr