Όταν τα budgets μειώνονται, το μυαλό κατεβάζει πολλές ιδέες. Όχι μόνο το δικό μου, αλλά κι αυτό των Stefano Gabbana και Domenico Dolce, του επιτυχημένου διδύμου που είναι γνωστό με τα αρχικά… D&G.

Σε αυτή λοιπόν την εποχή που επαναπροσδιορίζουμε πολλά, οι Dolce & Gabbana «εμπνέονται» ένα νέο cocktail για να το πιούν οι απανταχού fashionistas στο ποτήρι. Το νέο Martini Gold!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ποτό που μέχρι σήμερα κυκλοφορεί μόνο στις μπουτίκ του οίκου σε Μιλάνο και Σαγκάη, μπορείτε πλέον να το βρείτε και στην Ελλάδα. Το δίδυμο επέλεξε να κάνει ποτό-πρεμιέρα την 1η Οκτώβρη, στο «Central». Το στέκι του κέντρου λοιπόν θα ντυθεί στα χρυσά για να υποδεχτεί το πιο χρυσό μπουκάλι που υπάρχει ποτέ.

«Είναι ένα προϊόν ευρείας κατανάλωσης με τιμή γύρω στα 25€, κοστίζοντας λιγότερο από ένα άρωμα. Η οικονομική ύφεση έχει αλλάξει τις συνήθειες των αγοραστών και οι υπερβολές της πολυτέλειας έχουν φύγει για πάντα» δηλώνει ο Stefano Gabbana.

Το διαφημιστικό σποτ της καμπάνιας είναι εξαιρετικά έξυπνο και μάλιστα είναι αφιερωμένο στη μνήμη του Ιταλού σκηνοθέτη Federico Fellini, σκηνοθέτη της ταινίας «La Dolce Vita». Ιδανική πρωταγωνίστρια του δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από τη Monica Belluci.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Δεν χρειάστηκε να υποκριθούμε. Απλώς καθόμασταν σ’ ένα τραπέζι και γελούσαμε. ‘Αλλωστε με τη Monica είμαστε σαν παιδικοί φίλοι από το σχολείο. Ήταν διασκεδαστικό» δήλωσε ο Domenico Dolce μετά το γύρισμα του διαφημιστικού τους, στο οποίο κάθονται και εκείνοι σε ένα τραπέζι, τραγουδούν και γελούν πίνοντας πάντα Martini Gold.

Εμείς δεν έχουμε τίποτα καλύτερο να κάνουμε, παρά να περιμένουμε να γευτούμε ένα Martini Gold, το οποίο περιέχει περγαμόντο από την Καλαβρία, λεμόνια από τη Σικελία, σαφράν από την Ισπανία, μύρο από την Αιθιοπία, τζίντζερ από την Ινδία και πιπέρι cubeb από την Ινδονησία. Hmm… It sounds delicious!

Miss.gr

Miss.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης