Ο οίκος Gucci κάνει την έκπληξη και προωθεί μία νέα καμπάνια για τον κορωνοϊό.

Γάντια μιας χρήσης και λουλούδια συμβολίζουν τη ζωή σύμφωνα με την καινούργια καμπάνια που μεταφέρει το μήνυμα της αρμονίας, της γενναιοδωρίας και της αισιοδοξίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα ο Γουίλι Ντατίρα εξηγεί το concept πίσω από τη νέα καμπάνια: «Το κίτρινο τριαντάφυλλο στη γλώσσα των λουλουδιών αντιπροσωπεύει τη φιλία, τη χαρά και την καλή υγεία. Προσωπικά για εμένα, τα λουλούδια είναι σύμβολο ζωής. Το γάντι μίας χρήσης είναι η υπενθύμιση ότι οι εργαζόμενοι στον τομέα υγείας σε όλο τον κόσμο δουλεύουν σκληρά για να θεραπεύσουν ανθρώπους και να σώσουν ζωές. Πόσο δύσκολο πρέπει να είναι για εκείνους… Τα mudras είναι χειρονομίες που χρησιμοποιούμε στον διαλογισμό για να κάνουμε κανάλια για τη ροή της ενέργειας του σώματος, να φέρουμε οφέλη όπως ενσυνειδητότητα, συγκέντρωση και λιγότερο άγχος».

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης