Ορισμένα παιδιά καταφέρνουν και παραμένουν συγκεντρωμένα για μεγάλα χρονικά διαστήματα, ενώ κάποια άλλα συνομήλικά τους σε σταθερή βάση φαίνεται ότι δεν έχουν την ίδια ικανότητα. Αυτό είναι κάτι που εύκολα παρατηρούν οι δάσκαλοι, οι οποίοι αν τους ρωτήσετε θα σας πουν ότι όταν ξεκινά το διάλειμμα κάποια παιδιά έχουν ολοκληρώσει τις εργασίες τους, ενώ κάποια άλλα (συνήθως τα ίδια) συνεχίζουν να ασχολούνται με αυτό που τους έχουν αναθέσει.

Αν και είναι γεγονός ότι αυτή η διαφορά είναι λίγο ως πολύ έμφυτη στα παιδιά – όπως άλλωστε συμβαίνει με πολλά θέματα της ανάπτυξης – εν τούτοις υπάρχουν μέθοδοι για να βοηθήσετε το παιδί σας να μην παρουσιάζει μεγάλη διαφορά από το μέσο όρο της ηλικίας του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τις πιο πολλές φορές αυτό που κουράζει το παιδί και το κάνει να αποπροσανατολίζεται είναι το περιβάλλον. Για παράδειγμα είναι πολύ δύσκολο για ένα μικρό παιδί να κάθεται για πολλές ώρες στο θρανίο. Επίσης έχει αποδειχθεί ότι ορισμένα παιδιά ενώ έχουν την ικανότητα να συγκεντρωθούν δεν το κάνουν γιατί ανακαλύπτουν κάτι στο περιβάλλον τους το οποίο είναι πιο ενδιαφέρον (όπως πχ. η νέα τους κασετίνα, το πολύχρωμο τετράδιο ενός συμμαθητή κλπ).

Δείτε και διαβάστε περισσότερα στο govastileto

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης