Όταν η αρχιτεκτονική εμπνέεται από το ομορφότερο ανθρώπινο δημιούργημα, τότε το αποτέλεσμα προκαλεί τουλάχιστον θαυμασμό. Έτσι και το «Crystal Forest», το νέο concept  της «Swarovski Hellas» για τη διακόσμηση των καταστημάτων της, αφήνει άφωνους τους επισκέπτες.


Για την υλοποίηση της ιδέας αυτής, η «Swarovski» ένωσε τις δυνάμεις της με τον διάσημο σχεδιαστή Tokujin Yoshioka, ο οποίος εμπνεύστηκε τη γοητευτική αυτή αρχιτεκτονική με θέμα «Crystal Forest», αναδεικνύοντας τις άπειρες δυνατότητες του κρυστάλλου και απεικονίζοντας τους ισχυρούς δεσμούς της εταιρείας με τη φύση. Η νέα μορφή παρουσίασης των καταστημάτων της «Swarovski», όπου τα προϊόντα πρωταγωνιστούν μέσα στο στοιχείο τους, στοχεύει στην ανάδειξη με τον πιο αντιπροσωπευτικό τρόπο των συλλογών κρυστάλλινων κοσμημάτων, αξεσουάρ μόδας και διακοσμητικών αντικειμένων για το σπίτι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι θαυμαστές των κρυστάλλων και οι φανατικοί των προϊόντων Swarovski μπορούν να θαυμάσουν το αποτέλεσμα στα καταστήματα της Κηφισιάς και της Γλυφάδας, ενώ έως το τέλος του χρόνου το πνεύμα του «Crystal Forest» θα αγγίξει και το κατάστημα της Ερμού.

Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1895 και σήμερα απασχολεί περισσότερους από 26.000 υπαλλήλους σε 120 χώρες. Ο κύκλος εργασιών της «Swarovski» το 2008 έφθασε τα 2,52 δις.ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης