Με δύο έγγραφα που έδωσε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, τινάζεται στον αέρα όλο το αφήγημα της κυβέρνησης, τις ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, καθώς και της Hellenic Train σχετικά με την επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων.
Παρά την τραγωδία στα Τέμπη, φαίνεται πως οι παράγοντες που καθορίζουν την πολιτική, στον ΟΣΕ και στο Υπουργείο Μεταφορών, δεν έμαθαν το μάθημά τους και εξακολουθούν να παίζουν με τις ζωές των ανθρώπων. Τυφλά σημεία, κατεστραμμένοι ή απενεργοποιημένοι σηματοδότες, κακή έως ανύπαρκτη επικοινωνία, καθώς και προβλήματα με τις σιδηροτροχιές εντοπίζουν τα δύο αυτά έγγραφα και θέτουν τον μεταβατικό Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών και δεξί χέρι του Πρωθυπουργού, Γιώργο Γεραπετρίτη, προ των ευθυνών του.
Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, με νέα του ανάρτηση, αποκαλύπτει ένα κυριολεκτικό «μπάχαλο» στο δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης.
Σύμφωνα με τα έγγραφα που επισυνάπτονται στην ανάρτηση, στη γραμμή έχουν εντοπιστεί χόρτα, υπάρχουν σβηστά σήματα και τυφλά σημεία, ενώ η επικοινωνία είναι κακή έως ανύπαρκτη.
Παρά τις καταγγελίες και τις ανησυχίες των μηχανοδηγών, πάντως, η συγκεκριμένη γραμμή δόθηκε ως «λειτουργική».
Αναλυτικά όσα κατέγραψε στην ανάρτησή του ο Κώστας Γενηδούνιας: