Tρία βίντεο στη νοηματική γλώσσα για άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, στο πλαίσιο της καμπάνιας ευαισθητοποίησης των πολιτών και της τήρησης μέτρων προφύλαξης από τον κορωνοϊό, δημιούργησε προς προβολή η κυβέρνηση.
Το πρωτο βίντεο είναι με τον ηθοποιό Σπύρο Παπαδόπουλο, με διερμηνεία στη νοηματική για την καμπάνια «Μένουμε σπίτι». Το δεύτερο και το τρίτο περιλαμβάνουν οδηγίες για τις ευπαθείς ομάδες, για τις πρακτικές μόλις εμφανιστούν συμπτώματα και συμβουλές για τους τρόπους προφύλαξης.