25 Ιουλίου 2023 Κάρυστος : Καναντέρ ( CL -215 ) πέφτει μετά από ρίψη νερού στο πύρινο μέτωπο.
23 Ιουλίου 2007 Στύρα Εύβοιας : Καναντέρ ( CL -415) πέφτει στην περιοχή ενώ πραγματοποιούσε ρίξη νερού στη φωτιά που είχε ξεσπάσει κοντά στον οικισμό Δήλεσο .
Ο χρόνος αλλά η κοντινή απόσταση μεταξύ των δύο σημείων της πτώσης είναι η ανατριχιαστική λεπτομέρεια των δύο τραγικών δυστυχημάτων .
Νεκροί στα Στύρα ανασύρονται ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης του Καναντέρ .
Ο σμηναγός Δημήτρης Στοϊλίδης, 34 ετών, παντρεμένος, πατέρας δίδυμων αγοριών δύο ετών, με σύνολο ωρών πτήσεως 1.415, εκ των οποίων οι 970 ώρες στο CL-415, καθώς και ο υποσμηναγός,Γιάννης Χατζούδης, 27 ετών, ανύπαντρος, με σύνολο ωρών πτήσεως 784, εκ των οποίων οι 146 στο CL-415.
Οι δύο τους ήταν πλήρωμα σε ένα από τα τέσσερα αεροσκάφη της 383 Μοίρας Αεροπυρόσβεσης που, από τη βάση τους, την 113 Πτέρυγα Μάχης στη Θεσσαλονίκη, είχαν μετασταθμεύσει τις μέρες εκείνες στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα.
Τραγική ειρωνεία αποτελεί το γεγονός πως ο υποσμηναγός Ιωάννης Χατζούδης είχε σωθεί από πτώση Mirage-2000. Τον Νοέμβριο του 2003, ο Γιάννης Χατζούδης, μαζί με συνάδελφό του, εγκατέλειψαν την τελευταία στιγμή ένα Mirage-2000 που κατέπεσε λόγω βλάβης στη θάλασσα, δυτικά της Χίου. Οι δύο πιλότοι έμειναν για μία ώρα στη θάλασσα μέχρι να τους εντοπίσει ελικόπτερο και να σωθούν
Το αεροσκάφος είχε ημερομηνία κατασκευής το 2001. Έφθασε στην Ελλάδα στις 15 Μαρτίου 2004 και είχε συμπληρώσει περίπου 1.400 ώρες πτήσης Οι δύο πιλότοι προκειμένου να αποτρέψουν την επέλαση της φωτιάς και την είσοδό της στα σπίτια του οικισμού αναγκάστηκαν να πραγματοποιήσουν αρκετά χαμηλή πτήση. Είχαν μόλις ολοκληρώσει την ρήψη, όταν ξαφνικά το αεροσκάφος έγειρε προς την μία πλευρά του και καρφώθηκε στο έδαφος. Οι αυτόπτες μάρτυρες περιέγραψαν ότι οι πιλότοι επιχείρησαν να σηκώσουν το αεροσκάφος, χωρίς όμως να το καταφέρουν.
Αμέσως μετά την πτώση στο σημείο οι αρχές που έφθασαν στο σημείο βρήκαν τα δύο πτώματα των πιλότων και τα συντρίμμια του αεροσκάφους, τα οποία είχαν διασκορπιστεί σε απόσταση περίπου πενήντα μέτρων μεταξύ τους. Το ότι κοντά στο μεγαλύτερο κομμάτι όπου βρισκόταν η μηχανή του σκάφους βρισκόταν αγροικία, μέσα στην οποία την στιγμή της πρόσκρουσης ήταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι, οδηγεί τους κατοίκους να πιστεύουν ότι ακόμα και τις τελευταίες στιγμές οι πιλότοι αδιαφορώντας για την ζωή τους μάχονταν να σώσουν εκείνες που κινδύνευαν.
Εμπειρογνώμονες της επιτροπής που ορίστηκε από το ΓΕΑ και επισκέφτηκαν την περιοχή του δυστυχήματος απέδωσαν την πτώση του αεροσκάφους στον συνδυασμό της πολύ χαμηλής πτήσης μέσα σε καπνούς και στα ισχυρά ρεύματα αέρα που αναπτύσσονται από την μετακίνηση των ιδιαίτερα θερμών μαζών.
Σήμερα ,16 χρόνια μετά , η Ελλάδα βιώνει την πτώση ενός ακόμη Καναντέρ .