Για τον ρόλο των social media στη βία των ανηλίκων και το νοσηρό σκηνικό, που μπορούν -εν δυνάμει- να διαμορφώσουν στο μυαλό ενός μικρού παιδιού, μίλησε ο πατέρας του 14χρονου κοριτσιού, που έπεσε θύμα άγριου ξυλοδαρμού από συνομήλικές της στη Γλυφάδα.

Ο πατέρας της 14χρονης, η οποία έπεσε θύμα ξυλοδαρμού στη Γλυφάδα, μίλησε στο ΕΡΤNews και την εκπομπή “Συνδέσεις” και μεταξύ άλλων τόνισε ότι η κόρη του προσπαθεί να ενταχθεί πάλι στο σχολικό περιβάλλον, καθώς επέστρεψε στα θρανία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Με τις όποιες δυσκολίες προσπαθεί να ενταχθεί στο σχολικό της περιβάλλον, στα μαθήματά της, στις δραστηριότητές της” τόνισε ο πατέρας της 14χρονης.

Σχετικά με την πρώτη μέρα στο σχολείο, ο ίδιος σημείωσε ότι οι συμμαθητές της την αγκάλιασαν και όλα κύλησαν ομαλά. “Ελπίζουμε να συνεχίσουν οι ημέρες ήρεμα για να ηρεμήσει η ψυχούλα της” σημείωσε και πρόσθεσε ότι αυτά που έζησε δεν μπορεί να τα αφήσει πίσω, καθώς είναι οι εξελίξεις τέτοιες που θα τα συζητάει. “Είναι όμως ένα νέο παιδί, έχει τη ζωντάνια της και θέλει να συνεχίσει τη ζωούλα της” είπε.

Ο πατέρας της 14χρονης μίλησε και για τα social media, κάνοντας λόγο για εθισμό. Δήλωσε πάντως ότι ως πρόσωπο που έχει πάρει δημοσιότητα αναγκάζεται να βλέπει μηνύματα που την αφορούν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Ήταν ένα δυνατό χτύπημα για όλους μας, έχουμε αποσυντονιστεί και έχουμε χάσει τον βηματισμό μας. Και για μας τους γονείς ήταν δύσκολο γιατί έπρεπε να βρουμε την ψυχραιμία που δεν ξέρουμε πού τη βρίσκαμε” δήλωσε ο πατέρας του κοριτσιού.

Διευκρίνησε ότι τα παιδιά που συμμετείχαν στον ξυλοδαρμό της κόρης του δεν είναι στο ίδιο σχολείο και εξήγησε ότι το μοιραίο ραντεβού είχε δοθεί μέσω κλειστής ομάδας στα social media. Το ραντεβού είχε δοθεί στη Γλυφάδα, την οποία ο πατέρας χαρακτήρισε “ένα μικρό Λας Βέγκας“. “Στη Γλυφάδα μπορεί να βρει το κάθε παιδί κάθε υπηρεσία και προϊόν νόμιμο ή παράνομο. Θέλει πάρα πολύ προσοχή“.

Σε ερώτηση για το τί θέλει η 14χρονη να γίνει όταν μεγαλώσει, ο πατέρας απάντησε αποστομοτικά: “Θέλει να γίνει ευτυχισμένη“…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης