Το σίριαλ συνεχίζεται με ρυθμούς εξοντωτικούς. Μετά το ναυάγιο του «πειρατικού» Αγία Ζώνη 2, την κατάσχεση του φερόμενου ως «απορρυπαντικού» μεν αλλά σαπιοκάραβου «Lassea» που κατασχέθηκε λόγω λαθρεμπορίας καυσίμων, τώρα αναμένουμε με αγωνία, ως σωτήρα, το «NEDA» της ίδιας εταιρείας που έχει το «Lassea».

Μιλάμε μέχρι τώρα για ένα κύκλωμα όπου κεντρική φιγούρα είναι ο Κουντούρης και συμπρωταγωνιστές τα «σαΐνια» του λιμανιού που λυμαίνονται τον τομέα λαθρεμπορίας καυσίμων Το «NEDA» που καταπλέει από την Καβάλα ναυλώθηκε από τον πλοιοκτήτη του «Αγία Ζώνη 2» Θεόδωρο Κουντούρη, που είχε επίσης ναυλώσει το «Lassea».

Σημειώνεται πως από την πρώτη στιγμή ο Κουντούρης επέλεξε και ανέθεσε την αντιρρυπαντική διαδικασία σε εταιρεία του Σπανόπουλου.

Ποιος είναι ο Σπανόπουλος;

Είναι ο ιδιοκτήτης του καρνάγιου στο οποίο επισκευάζονται όλα τα προαναφερθέντα και τα υπόλοιπα «σαπάκια» που πλέουν ως σκάφη εφοδιασμού στο λιμενικό σύμπλεγμα Πειραιά – Ικονίου – Ελευσίνας.

Δηλαδή ο απορρυπαντής Σπανόπουλος είχε «επισκευάσει» τα σκάφη που αποδείχτηκαν απολύτως προβληματικά και λόγω αυτού δεν διέθεταν πιστοποιητικά ναυσιπλοΐας.

Μιλάμε μέχρι τώρα για ένα κύκλωμα όπου κεντρική φιγούρα είναι ο Κουντούρης και συμπρωταγωνιστές τα «σαΐνια» του λιμανιού που λυμαίνονται τον τομέα λαθρεμπορίας καυσίμων ελέω Υπουργείου Ναυτιλίας, Λιμενικού και Τελωνείων, ενίοτε δε και δικαστικών λειτουργών.

Το «NEDA» που καταπλέει στην Ψυτάλλεια εντός των επομένων ωρών θα συνεχίσει την απάντληση πετρελαιοειδών από το κύτος του «Αγία Ζώνη 2», την ώρα που το «Lassea» έμφορτο μαζούτ είναι αφημένο στην τύχη του αγκυροβολημένο έξω από τις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ, έχει κατασχεθεί, ο καπετάνιος και ο α’ μηχανικός περνούν σήμερα Πέμπτη από το αυτόφωρο για λαθρεμπορία και ενώ οι λαμαρίνες του «Lassea» είναι σε κατάσταση προχωρημένης αποσύνθεσης. Δηλαδή το «Lassea» είναι μία ακίνητη ωρολογιακή οικολογική βόμβα στο κέντρο του κόλπου της Ελευσίνας.

Είναι πολύ περίεργο ότι σε αυτήν την υπόθεση έχουμε να κάνουμε με έναν από το 1991 σεσημασμένο λαθρέμπορο καυσίμων, τον Κουντούρη, που επιβιώνει με «κρατική χορηγία» αδειών ναυσιπλοΐας μέχρι σήμερα, τον Όμιλο του «FOS PETROLEUM», την εταιρεία Σπανόπουλου και την εταιρεία Mare Hellas Shipping, που διαχειρίζεται τα «Lassea» και «NEDA». Το πού ανήκει η Mare Hellas είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, με πολλές αποχρώσες ενδείξεις που οδηγούν σε πλείστα όσα συμπεράσματα, αλλά αυτό είναι ένα άλλο ρεπορτάζ.

Ο υπουργός Ναυτιλίας είναι ζαλισμένος προφανώς από την τύχη του, διότι παραμένει στη θέση του μόνον και μόνον γιατί η αντιπολίτευση έκανε το λάθος (;) να ζητεί επιμόνως την παραίτησή του. Αν τον αγνοούσε, ο Κουρουμπλής θα είχε ήδη μετακομίσει στο σπίτι του. Όσο παραμένει ωστόσο στο υπουργείο με τους υφισταμένους του, προφανώς και είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει όλα τα παραπάνω. Ότι, δηλαδή, το ναυάγιο, η απορρύπανση λόγω ναυαγίου στη θέση όπου βούλιαξε διά της απαντλήσεως των πετρελαιοειδών από το κύτος του, οι εταιρείες που ανέλαβαν τη διαδικασία και τα καράβια που χρησιμοποιήθηκαν ανήκουν στην παρέα του Κουντούρη.

Δηλαδή «Ο λύκος φυλάει τα πρόβατα», όπου «πρόβατα» είναι οι φορολογούμενοι και «λύκος» ο Κουντούρης, τα δε φύλακτρα τα πληρώνει το κράτος, διότι ο Κουντούρης είναι ασφαλισμένος μόνον για 5 εκατομμύρια ευρώ, όσο δηλαδή το ποσό που κατέθεσε την Τετάρτη (χθες) η ασφαλιστική εταιρεία που τον «καλύπτει» σε ειδικό λογαριασμό στην Τράπεζα της Ελλάδος. Αν όλα τα παραπάνω ακούγονται λογικά, τότε η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο στην οπερέτα του Υπουργείου Ναυτιλίας με διαλόγους στο λιμπρέτο μόνον για μπουφόνους, ο Παναγιώτης Κουρουμπλής, ενώ διασύρει την κυβέρνηση ανά ώρα περίπου, επιμένει να ανακοινώνει ανακριβείς πληροφορίες τόσο όσον αφορά στην οικολογική καταστροφή όσο και για τη «βοήθεια» που θα έπρεπε εγκαίρως να είχε ζητήσει από την αρμόδια υπηρεσία της Ε.Ε. Η ευρωπαϊκή υπηρεσία τον διαψεύδει σε ρυθμούς πολυβόλου, αλλά ο υπουργός Ναυτιλίας επιμένει, διότι, ως γνωστόν, το «Βαθύ ΠΑΣΟΚ» είναι εδώ και αγκυροβολημένο (και αυτό) στο κέντρο του κυβερνώντος κόμματος.

Παραφράζοντας τον Εγγονόπουλο θα μπορούσε κάποιος να υποστηρίξει «Τι γυρεύει ένας Ακαρνάνας στο Λιμάνι;». Η πραγματικότητα ξεπερνά και την πλέον καλπάζουσα φαντασία. Μόνον που οι εξελίξεις τρέχουν και οι αποκαλύψεις επιβαρύνουν θεσμούς, υπηρεσίες, το πολιτικό κλίμα, αλλά πάνω απ’ όλα επιβαρύνουν την οικολογία του συστήματος του Σαρωνικού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οικονομική δραστηριότητα από τη Ριβιέρα της Αττικής έως τα πλησιέστερα νησιά του Αργοσαρωνικού.

Διαβάστε επίσης:

Πρωθυπουργέ μαζέψτε τους, Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017