Σε παροχή διευκρινήσεων -λόγω εκτεταμένης παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο- αναφορικά με περιστατικό που σημειώθηκε στην προγραμματισμένη πτήση της Α3 928 από Αθήνα προς Τελ Αβίβ, στις 3 Ιανουαρίου 2016, προέβη η Aegean.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, από αριθμό Ισραηλινών επιβατών εκφράστηκε ανησυχία και έντονη διαμαρτυρία για δύο Ισραηλινούς συνεπιβάτες τους. Η εταιρεία προέβη σε επιπλέον έλεγχο από τον οποίο, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν εντοπίστηκε κάποιο ζήτημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως τονίζει η Aegean, πρόκειται για ένα μεμονωμένο και ατυχές περιστατικό, το οποίο έληξε σύντομα χάρη στη συνεργασία και τη συναινετική διάθεση των δύο επιβατών, στους οποίους προσφέρθηκε η δυνατότητα να ταξιδέψουν με επόμενη πτήση, τα έξοδα της οποίας μαζί με τη διαμονή καλύφθηκαν από την εταιρεία.

Η Aegean λυπάται για το δυσάρεστο περιστατικό που δεν εκφράζει την εταιρεία και ευχαριστεί τους δύο Ισραηλινούς επιβάτες για την κατανόηση και συνεργασία τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης