Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας τα οποία αποκαλύπτουν τις κακές συνθήκες του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, που παρά τις προειδοποιήσεις ειδικών για την επικινδυνότητα των συνθηκών του, δεν υπήρχαν οι απαραίτητες συντηρήσεις.
Και ενώ πρόκειται για ένα σιδηροδρομικό δίκτυο πάρα πολλών χιλιομέτρων στο οποίο δεν γίνονταν συντηρήσεις, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Open, οι υπεύθυνοι έσπευδαν εκ των υστέρων για να διορθώσουν βλάβες.
Σε κάθε περίπτωση οι ίδιοι οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ είχαν θίξει πάρα πολλές φορές το συγκεκριμένο ζήτημα. Ο πρόσφατα παραιτηθείς πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του του Οργανισμού, Σπύρος Πατέρας τόνιζε σε συνέδριο πριν από κάποιους μήνες ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να γίνεται προληπτική συντήρηση και έτσι γίνονταν επισκευές κατόπιν εορτής.
Σύμφωνα με τον ίδιο χρειάζονταν περίπου 50 εκατ. ευρώ το χρόνο για την προληπτική συντήρηση του σιδηροδρόμου και ο ΟΣΕ δεν είχε στη διάθεσή του ούτε τα μισά.