Τέλος στην ταλαιπωρία των οδηγών αφού τα κυκλοφοριακά προβλήματα στο Εθνικό οδικό Δίκτυο αποκαταστάθηκαν. Λόγω της μαζικής επιστροφής των εκδρομέων, σε κάποια σημεία των Εθνικών Δικτύων δημιουργήθηκε κυκλοφοριακό χάος.

Το απόγευμα της Κυριακής, στα Τέμπη η ουρά των αυτοκινήτων έφτασε τα 15 χιλιόμετρα ενώ άλλη μία ουρά χιλιμέτρων παρατηρήθηκε στα διόδια της Τραγάνας και του Ρίου καθώς και του Καλαμακίου στον Ισθμό της Κορίνθου.  Σύμφωνα με την Τροχαία κατά τις βραδυνές ώρες, η κυκλοφορία άρχισε πλεόν να διεξάγεται ομαλά σε όλο το Εθνικό Δίκτυο.

Αυξημένη ήταν μετά τις 12 το μεσημέρι της Κυριακής η κίνηση στην εθνική οδό Λαμίας Αθηνών.  Τις επόμενες ώρες η κίνηση των οχημάτων αυξήθηκε και λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι, υπήρξαν μικρές καθυστερήσεις στο τμήμα από το 230 χλμ της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας στην περιοχή των Ράχεων στη Φθιώτιδα, όπου σταματά ο αυτοκινητόδρομος και τα αυτοκίνητα είναι υποχρεωμένα να οδηγηθούν στην παλιά χάραξη της εθνικής οδού.

Η ταλαιπωρία για τους οδηγούς, διαρκεί 15 περίπου χιλιόμετρα με χαμηλές ταχύτητες και σε κάποια σημεία ακινητοποίηση για λίγα λεπτά.  Στη συνέχεια, τα αυτοκίνητα μπαίνουν και πάλι στον αυτοκινητόδρομο μέχρι την περιοχή της Λαμίας ενώ παρατηρείται ανάσχεση στην κυκλοφορία σε ένα μήκος 4 περίπου χιλιομέτρων πριν και μετά τον κόμβο της Λαμίας στο 210 χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας μέχρις ότου τα αυτοκίνητα να μπουν εκ νέου στον αυτοκινητόδρομο στην περιοχή της Ανθήλης στο 207 χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας. Επίσης ουρές σχηματίστηκαν και στο ύψος των διοδίων της Πελασγίας.

Ήδη, η τροχαία στα κρίσιμα σημεία της εθνικής οδού έχει παραχωρήσει μία επιπλέον λωρίδα για το ρεύμα καθόδου προς την Αθήνα και έχουν ενταθεί τα μέτρα κατά μήκος των κρίσιμων σημείων προσπαθώντας να επιταχύνει την κυκλοφορία των αυτοκινήτων.

Μεγάλο πρόβλημα όμως υπήρξε στην Εθνική οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης και στο ύψος Λεπτοκαρυάς Πιερίας αλλά και στα Τέμπη, όπου οι οδηγοί έπρεπε να αναμένουν πάνω από 2 ώρες αφού η κυκλοφορία διεξαγόταν με δυσκολία.

Καθυστερήσεις σημειώθηκαν και στην γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου, ενώ αντιολισθητικές αλυσίδες χρειάζονται όσοι κινούνται στο ορεινό οδικό δίκτυο της Μακεδονίας, της Στερεάς Ελλάδας, της Ηπείρου αλλά και στις ορεινές περιοχές της Πελλοπονήσου.