Νέα δεδομένα βλέπουν καθημερινά το φως της δημοσιότητας σχετικά με τα όσα διαδραματίζονται στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Τελευταίο επεισόδιο στο σήριαλ αυτό είναι οι παρεμβολές στην απόρρητη συχνότητα επικοινωνίας του ΟΣΕ, μεταξύ του Σταθμαρχείου και των μηχανοδηγών αμαξοστοιχιών της Hellenic Train, που κατήγγειλε Σταθμάρχης της Λάρισας.

Στις 30 Μαρτίου ο Σταθμάρχης απευθύνθηκε στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Λάρισας καταγγέλλοντας ότι το βράδυ της 28ης Μαρτίου 2024, στη βάρδιά του άγνωστος παρενέβη κατ’ επανάληψη στο σύστημα επικοινωνίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Ελευθερία, στην πρώτη φορά ο άγνωστος δράστης φέρεται να προέτρεψε τους σιδηροδρομικούς να λάβουν πρόσθετα μέτρα ασφαλείας προκειμένου να αποφευχθεί ατύχημα σε κάποια διάβαση, ενώ στη δεύτερη παρέμβασή του, αναφέρθηκε στη σιδηροδρομική τραγωδία που σημειώθηκε στο Δοξαρά Λάρισας, στις 17 Ιανουαρίου 1972 όπου από τη μετωπική σύγκρουση δύο τρένων, έχασαν τη ζωή τους 17 επιβαίνοντες, ενώ άλλοι 38 τραυματίστηκαν.

Ο άγνωστος παρεμβολέας δεν αρκέστηκε ωστόσο ούτε στις προτροπές -ούτε και στην ιστορική αναδρομή, αλλά παρενέβη και για τρίτη φορά, λίγο πριν τη μία τα ξημερώματα, ζητώντας στοιχεία μηχανοδηγών των αμαξοστοιχιών, προκαλώντας ουσιαστικά προβλήματα στην επικοινωνία των εργαζομένων του ΟΣΕ.

Την καταγγελία του Σταθμάρχη διερευνά η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Λάρισας, ενώ υπενθυμίζεται ότι ο ΟΣΕ διαθέτει αναλογικό σύστημα επικοινωνιών το οποίο θεωρείται πως δεν παρέχει ασφάλεια στις συνομιλίες. Να σημειωθεί τέλος ότι οι προχθεσινές παρεμβολές αφορούσαν σε μεγάλο τμήμα του δικτύου μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών Λάρισας και Λιανοκλαδίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το περιστατικό αυτό, σχολίασε σε τηλεφωνική του επικοινωνία με τη «Ζούγκλα» ο δικηγόρος Γιώργος Μπαρτζώκης. Όπως υποστηρίζει, «Το περίεργο σε αυτή την ιστορία είναι ότι μου έρχεται σε συνδυασμό με την πρώτη μαρτυρία που μας έχει κατατεθεί από έναν που παρουσιάστηκε ως ραδιοερασιτέχνης χομπίστας του σιδηροδρόμου ακριβώς στις 3 Μαρτίου 2023 ώρα 1.00 το βράδυ που μας πήρε τηλέφωνο και μας ενημέρωσε το τι ακριβώς έγινε, ποια είναι η αιτία του δυστυχήματος των Τεμπών. Σας υπενθυμίζω γιατί το έχουμε ξαναπεί, είχε αναφέρει ότι ‘έχω ως χόμπι να παρακολουθώ τις συνομιλίες, ήθελα να είμαι υπάλληλος του ΟΣΕ αλλά δεν μπόρεσα να γίνω λόγω της μεγάλης κλίκας και της μαφίας που κυκλοφορεί στον ΟΣΕ -όπως μας ανεφερε-. Τι παρακολούθησα; Παρακολούθησα ότι οι σιδηροδρομικοί ήταν σε ευθυμία, γιορτή, πάρτι, ήταν σουρωμένοι και σκότωσαν τα παιδια’, αυτό μας είχε πει τότε και έχουμε ενημερώσει από την αρχή τις ανακριτικές και εισαγγελικές Αρχές».

Το γεγονός αυτό, «δείχνει ότι οι ασφάλειες επικοινωνιών του ΟΣΕ, δεν είναι ασφαλής», τονίζει ο κ. Μπαρτζώκης λέγοντας παράλληλα ότι «μέσα στην μήνυσή του ο σταθμάρχης αναφέρει ότι είναι αναλογικού συστήματος άρα μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε παρεμβολή» και στη συνέχεια καταλήγει με την άποψη ότι «μου έρχεται μια υποψία ότι ενδεχομένως αυτοί που μπαίνουν σε αυτό το μη ασφαλές δίκτυο επικοινωνιών, αυτοί κάνουν τις παρεμβολές και μπορούν να έχουν και άλλα ηχητικά στην κατοχή τους».

Ακούστε το ηχητικό:

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης