Στο 70% έφτασε η ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων μεταξύ των υπηρεσιών της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, τα ποσοστά του τρόπου διακίνησης εγγράφων και ταχύτητας διεκπεραίωσης υποθέσεων παρουσιάζουν αυξητική τάση.

Σημειώνεται ότι η καθιέρωση της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων, εντάσσεται στο σχέδιο εκσυγχρονισμού όλων των υπηρεσιών της Περιφέρειας, στις οποίες, μεταξύ άλλων συγκαταλέγεται η χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής από όλους τους υπαλλήλους και τους αιρετούς, η οποία αγγίζει το 90%, αλλά και η λειτουργία της διαδραστικής ιστοσελίδας της Περιφέρειας, από όπου ενημερώνονται αλλά και παρεμβαίνουν οι πολίτες.

«Η προσπάθεια για τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών μας έχει δύο στόχους. Ο πρώτος είναι η απόλυτη διαφάνεια. Να γνωρίζουν όλοι τα πάντα για τις κινήσεις της Περιφέρειας. Ο δεύτερος, αλλά εξίσου σημαντικός είναι να σταματήσουν επιτέλους να ταλαιπωρούνται οι πολίτες με τη γραφειοκρατία. Η ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων, σε συνδυασμό με την προηγμένη ψηφιακή υπογραφή, μειώνει εντυπωσιακά το κόστος, αλλά και το χρόνο που χρειαζόταν μία υπόθεση για να διεκπεραιωθεί. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα στελέχη των υπηρεσιών μας που ανταπεξήλθαν άμεσα και αποτελεσματικά στο νέο τρόπο λειτουργίας της Περιφέρειας.

Δεν λέμε μεγάλα λόγια, γιατί η γραφειοκρατία είναι ο πιο δύσκολος αντίπαλος της Ελλάδας, αλλά προχωρούμε βήμα-βήμα και τα στοιχεία δείχνουν ότι κερδίζουμε».