Επένδυσαν μεγάλα χρηματικά ποσά σε προγράμματα και ομόλογα της ασφαλιστικής εταιρείας Aspis Πρόνοια πριν από αρκετά χρόνια και τώρα που χρειάζονται τα λεφτά τους η εταιρεία δεν τους τα δίνει, ισχυριζόμενη ότι δεν έχει χρήματα εξαιτίας του μεγάλου όγκου αιτήσεων εξαγορών συμβολαίων.  

Τα πρώτα σοβαρά σημάδια της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης φαίνεται ότι πληθαίνουν στη χώρα μας. Δεκάδες πελάτες της Aspis Πρόνοια (του ομίλου Aspis) κατακλύζουν καθημερινά τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας (λεωφόρος Κηφισίας 62), ζητώντας τα χρήματα τα οποία έχουν επενδύσει σε διάφορα προγράμματα της εν λόγω ασφαλιστικής. Οι περισσότεροι έχουν κάνει αίτηση εξαγοράς από το περασμένο καλοκαίρι και ενώ η εταιρεία υποχρεούται να τους επιστρέψει μέσα σε 30 έως 60 ημέρες τόσο το αρχικό κεφάλαιο που είχαν καταθέσει σε κλειστά επενδυτικά προγράμματα όσο και τους τόκους που υποτίθεται ότι είχαν μαζέψει τα χρήματα τους όλα αυτά τα χρόνια, μέχρι σήμερα δεν έχουν πάρει στα χέρια τους  ούτε ένα ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο τμήμα εξαγορών της Aspis Πρόνοια επικρατεί καθημερινά το αδιαχώρητο, από εξοργισμένους πελάτες που καταφθάνουν από διάφορα σημεία της Ελλάδας, προσπαθώντας να βγάλουν άκρη με την εταιρεία και να πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Δεν είναι λίγοι μάλιστα όσοι κάνουν λόγο για κοροϊδία από την πλευρά της εταιρείας αφού από το περασμένο καλοκαίρι τους υπόσχονταν συνέχεια ότι «στις αρχές του επόμενου μήνα θα πάρετε τα χρήματα σας» κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει. Αφού κατάλαβαν ότι δεν επρόκειτο να λάβουν σύντομα ούτε το αρχικό τους κεφάλαιο, ούτε τα κέρδη τους από τα επενδυτικά αυτά προγράμματα άρχισαν να κατεβαίνουν ένας- ένας στην Αθήνα και να συνωστίζονται στα κεντρικά γραφεία της Aspis Πρόνοια.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες των πελατών το «θα πάρετε τα χρήματά σας τον επόμενο μήνα» έγινε «η εταιρεία αδυνατεί αυτή τη στιγμή να εξαγοράσει επιταγές λόγω οικονομικής κρίσης. Έχουμε κάνει αίτηση στο κράτος για χορήγηση δανείου, περάστε τον επόμενο μήνα», κάτι που η ίδια η εταιρεία διαψεύδει.

Ο Αλέξανδρος Τσεβούκας είναι ένας από τους δεκάδες πελάτες της Aspis Πρόνοια που βρίσκονται σε αδιέξοδο. Πριν από 8 χρόνια επένδυσε σε ένα ομόλογο με αμοιβαίο κεφάλαιο, το οποίο θα ήταν κλειστό το λιγότερο για 8 χρόνια και το περισσότερο για 12.Το περασμένο καλοκαίρι που το πρόγραμμα έκλεισε την προβλεπόμενη οκταετία χρειάστηκε τα χρήματα και έκανε αίτηση εξαγοράς στην εταιρεία. Μέχρι σήμερα δεν έχει πάρει τίποτα ενώ αρκετά συχνά επικοινωνεί με την Aspis Πρόνοια για να διεκδικήσει τα χρήματα του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ακούστε τι καταγγέλλει ο κύριος Τσεβούκας

Επικοινωνήσαμε με την διευθύντρια του τμήματος εξαγορών της Aspis Πρόνοια Κατερίνα Βασαγιώργη η οποία μας είπε ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στις εξαγορές συμβολαίων λόγω του μεγάλου όγκου αλλά σε καθημερινή βάση κάποιοι πελάτες παίρνουν τα χρήματα τους.  Συνήθως, όπως λέει, τα παίρνουν πρώτοι όσοι έχουν προβλήματα υγείας ή όσοι διαμαρτύρονται εντόνως. Παρά τα λεγόμενα των καταγγελλόντων διαψεύδει ότι η Aspis Πρόνοια έχει ζητήσει δάνειο από το κράτος και τονίζει ότι όλοι θα πάρουν τα λεφτά τους είτε με μικρή είτε με μεγάλη καθυστέρηση. Ωστόσο δεν μπορεί να πει πότε με σιγουριά.

Ακούστε τι απάντησε η κυρία Βασαγιώργη

Παρόλα αυτά στην ιστοσελίδα της εταιρείας (http://www.aspis.gr/) δεν γίνεται καμία αναφορά στην οικονομική κρίση και στην αδυναμία της να πληρώσει τους «μαζεμένους» πελάτες. Αντιθέτως φιλοξενούνται παλαιότερες επιστολές ευχαριστημένων πελατών, τονίζεται η αξιοπιστία της εταιρείας και η προτεραιότητα που δίνει στην «ασφάλεια» και «ικανοποίηση» του πελάτη.

Δεν είναι λίγα μάλιστα τα δελτία τύπου που εξέδωσε η εταιρεία το τελευταίο διάστημα, με πιο πρόσφατο αυτό της 29ης Ιανουαρίου, στα οποία υπερτονίζεται η αύξηση εισπράξεων της Aspis Πρόνοια κατά 19,3% σε σχέση με το 2007 και γίνεται λόγος ακόμη και για πλάνο εξαγοράς άλλων ασφαλιστικών εταιρειών από την Aspis.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση στο δελτίο Τύπου του προέδρου του ομίλου Παύλου Ψωμιάδη: «η νέα άνοδος στα εισπραχθέντα ασφάλιστρα των εταιρειών σε χαλεπούς οικονομικά καιρούς προσδίδει ιδιαίτερη δυναμική στην ανάπτυξή τους, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της θέσης τους στην ελληνική αγορά» ενώ ακριβώς από κάτω γίνεται λόγος για περικοπές άνω του 20% στα γενικά έξοδα των θυγατρικών λόγω «ανασυγκρότησης» της εταιρείας.

(Πρώτη καταχώρηση: 31 Ιανουαρίου, 23:20)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης