Tην αθλιότητα των Δημοσίων Υπηρεσιών στην Ελλάδα και το ανύπαρκτο ηλεκτρονικό σύστημα εξυπηρέτησης κατέδειξε η TikToker Pauline Lee με ένα βίντεο στα social media. Η 27χρονη με καταγωγή από την Νότια Κορέα που έχει γεννηθεί και μεγαλώσει στην Ελλάδα, όπως πολλά παιδιά μεταναστών, δεν έχει ακόμα ταυτότητα με αποτέλεσμα κάθε τόσο να πρέπει να ανανεώνει την άδεια παραμονής της.

Γνωρίζει δηλαδή από πρώτο χέρι το χάλι των Δημοσίων Υπηρεσιών. Το πιο πρόσφατο περιστατικό που αντιμετώπισε είναι άκρως χαρακτηριστικό της κατάστασης που επικρατεί στα γραφεία εξυπηρέτησης του Δημοσίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H Pauline έλαβε ένα mail το οποίο της ζητούσε να κλείσει ένα ραντεβού για να γίνει η λήψη των βιομετρικών της στοιχείων, διαδικασία απαραίτητη για την έκδοση άδειας παραμονής. Παρ’ ότι αρχικά το mail ανέφερε πως η άδεια εκκρεμούσε στην ΔΑΜ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, παρακάτω ενημέρωνε πως το ραντεβού δεν θα πραγματοποιηθεί εκεί.

Δείτε το βίντεο:

 

View this post on Instagram

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

A post shared by Pauline Lee (@pavlinalee)

Η νεαρή κοπέλα μη γνωρίζοντας που πρέπει να πάει αφού κανείς δεν φρόντισε να το κάνει ξεκάθαρο, απέστειλε mail στην αρμόδια υπηρεσία ρωτώντας σε ποια διεύθυνση πρέπει να προσκομίσει τα βιομετρικά της χαρακτηριστικά, μιας και στο μήνυμα που της είχαν στείλει αναφέρονταν δύο διαφορετικές διευθύνσεις. Ο υπάλληλος που έχει αναλάβει υποτίθεται την εξυπηρέτηση των πολιτών μη γνωρίζοντας προφανώς ούτε ο ίδιος την διεύθυνση απαντά: «Όπου σας γράφει η βεβαίωση του ραντεβού».

Η νεαρή κοπέλα προσπάθησε να εξηγήσει την… ασυμφωνία των διευθύνσεων στην αίτηση και το mail που είχε λάβει με τον υπάλληλο όμως να επιμένει: «Πάτε εκεί που λέει η βεβαίωση του ραντεβού». Φυσικά η κοπέλα δεν είχε λάβει καμία βεβαίωση ραντεβού.

Δεν πτοείται ωστόσο από τις υπεκφυγές του υπαλλήλου και επιμένει να ζητά διευκρινήσεις για την διεύθυνση για να λάβει την προκλητική απάντηση: «Δεν γνωρίζουμε». Μάλιστα, στο τέλος της συζήτηση ο υπάλληλος φάνηκε και να ενοχλείται από την επιμονή της κοπέλας απαντώντας της: «Σας απαντήσαμε ήδη. Το κλείνουμε».

Παρά λοιπόν τα μεγάλα λόγια της κυβέρνησης πως όλα πλέον γίνονται ηλεκτρονικά, εύκολα και γρήγορα, βλέπουμε πως το χάος  στις δημόσιες υπηρεσίες καλά κρατεί με τους πολίτες να μην μπορούν να πάρουν μια βέβαιη απάντηση ούτε στο πιο απλό ερώτημα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης